Najčešća pitanja korisnika

Share this:

Menu
PRIVATNI KORISNICI USLUGE ROMING NAJČEŠĆA PITANJA KORISNIKA

Share this:

 

1.Šta je ono što najčešće utiče na neželjnu potrošnju internet saobraćaja u romingu? Kako sprečiti visoke račune u romingu?

 

2.Da li se u romingu naplaćuje provera stanja?

 

3.Zbog čega u romingu ne mogu da proverim stanje i dobijem podatke o zaduženju u realnom vremenu?

 

4.Da li se u romingu naplaćuje preslušavanje govorne pošte?

 

5.Kako se naplaćuje preusmerenje u romingu?

 

6.Kako se u romingu tarifira korišćenje interneta?

 

7.Da li Travel Sure tarifu mogu da aktiviram u inostranstvu?

 

8.Koja je razlika između rominga i međunarodnog poziva?

 

9.Da li plaćam dolazne SMS poruke kada sam u romingu?

 

10.Kako se meni, kada sam u Srbiji, naplaćuje poziv ka broju koji je u romingu?

 

11.Zašto je roming u Srbiji skuplji u odnosu na EU?

 

12.Ja sam novi korisnik, kada ćete mi aktivirati roming uslugu?

 

13.Korisni i besplatni kratki kodovi u romingu i aktivacija usluga