Otključavanje telefonskih aparata

Share this:

Menu
PRIVATNI KORISNICI USLUGE OSTALE USLUGE UREĐAJI OTKLJUČAVANJE TELEFONSKIH APARATA

Share this:

 
 

Kompanija Telenor donela je Odluku o otključavanju prodatih telefonskih aparata iz svoje ponude. Korisnici stiču pravo na ovu mogućnost ukoliko ispunjavaju jedan od sledećih uslova:
  • U trenutku podnošenja zahteva, na korisničkom broju uz koji je telefonski aparat kupljen istekla je ugovorna obaveza i izmirena su dospela dugovanja po osnovu ugovora;
  • Telefonski aparat je kupljen po punoj ceni (bez ugovorne obaveze) i izmirena su dospela dugovanja po osnovu ugovora;
  • Pretplatnički ugovor je raskinut pre isteka ugovorne obaveze i celokupno dugovanje po ugovoru je izmireno (uključujući i iznos obračunat na ime penala).
 
Ukoliko korisnik ispunjava jedan od navedenih uslova, potrebno je da nam uputi pisani zahtev za otključavanje telefonskog aparata, koji treba da sadrži sledeće podatke:
  • Ime i prezime vlasnika korisničkog broja uz koji je kupljen uređaj na koji se zahtev odnosi;
  • IMEI broj i model uređaja;
  • Korisnički broj
Korisnici  Alcatel – Telenor One Touch i Telenor Smart HD uređaja neophodno je da osim navedenih podataka dostave i:
  • Verziju softvera na uređaju
  • Reference number
    Oba podatka se nalaze na kućištu aparata ispod baterije.
 
Pravna lica zahtev upućuju isključivo na memorandumu preduzeća, sa pečatom i potpisom ovlašćenog lica.
 
Zahtev sa napred navedenim podacima moguće je dostaviti na više načina, i to:
  • Faksom na broj 063/9001 (fizička lica); 063/9002 (pravna lica);
  • Elektronskim putem na adresu otkljucavanjeuredjaja@telenor.rs
  • Poštom na adresu Omladinskih brigada 90, 11070 Novi Beograd ili
  • Ličnim dolaskom vlasnika broja/odgovornog lica firme u najbliže predstavništvo Telenora
 
Obaveštenje o ishodu upućenog zahteva, korisniku će biti dostavljeno poštom najkasnije u roku od 15 radnih dana od dana prijema validnog zahteva za otključavanje uređaja.
 
Korisnici pripejd sistema naplate koji su telefonski aparat kupili uz tarifni paket Telenor Play+ i koji su registrovali svoj broj,  kod za otključavanje telefonskog aparata mogu dobiti podnošenjem zahteva koji pored osnovnih podataka:
  • Ime i prezime,
  • Broj telefona,
  • Model i IMEI broj telefonskog aparata,
Sadrži i sledeće podatke:
  • Datum kupovine
  • Broj fiskalne kase
  • Broj fiskalnog odsečka

Napomene

  • Telenor ne može uticati na rok u kojem će proizvođač dostaviti Telenoru Vaš kod za otključavanje uređaja.
  • Broj pokušaja unosa koda je ograničen i ukoliko više od 3 puta korisnik pogrešno unese kod, otključavanje uređaja će biti onemogućeno. U navedenom slučaju korisnik sam snosi troškove otključavanja aparata.
  • Ukoliko je uređaj imao kvar koji je zahtevao popravku u ovlašćenom servisu koja podrazumeva i promenu IMEI broja apatara, korisnik je u obavezi da uz zahtev za otključavanje dostavi i kopiju izveštaja ovlašćenog servisera gde se vidi promena IMEI broja.