Naruči online preuzmi u prodavnici

Share this:

Menu
PRIVATNI KORISNICI USLUGE OSTALE USLUGE RAČUNI I UGOVORI NARUČI ONLINE PREUZMI U PRODAVNICI

Share this:

 


Posetite Telenor webshop i izaberite uređaj.


 

Najčešće postavljana pitanja

1. Zašto neki uređaji nisu dostupni za preuzimanje u Telenor prodavnici?
 
Određeni uređaji predviđeni su samo za poručivanje putem interneta, te nisu raspoloživi za preuzimanje u Telenor prodavnicama.
 
 
2. Ko može preuzeti moju pošiljku?
 
U ovom trenutku moguće je samo lično preuzimanje poručenog uređaja u željenoj Telenor prodavnici.
 
 
3. Šta mi je potrebno da bih preuzeo pošiljku?
 
Za preuzimanje pošiljke potrebno je da sa sobom ponesete ličnu kartu.
 
 
4. Kako da znam da je moja pošiljka spremna za preuzimanje?
 
Kada poručeni uređaj bude spreman za preuzimanje, biće poslat mejl obaveštenja. Sve porudžbine se obrađuju u toku istog dana kada je zahtev poslat, u zavisnosti od radnog vremena Telenor prodavnice koju ste odabrali. Ukoliko u datoj prodavnici trenutno nema željenog uređaja, u najkraćem roku ćete biti obavešteni kada će uređaj biti raspoloživ u prodavnici koju ste naznačili prilikom poručivanja.
 
 
5. Koji je vremenski rok za preuzimanje pošiljke?
 
Od trenutka kada stigne mejl obaveštenja da je pošiljka spremna, rok za preuzimanje je 24h.
 
 
6. Gde mogu da preuzmem pošiljku?
 
Pošiljku možete preuzeti u Telenor prodavnici koju ste naznačili prilikom poručivanja. Potrebno je samo da sa sobom ponesete ličnu kartu, kako bi proces kupovine bio uspešno završen.