Ukoliko planirate da aktivirate uslugu Preusmeravanje poziva ka inostranom broju, od 8.3.2017. to će biti moguće podnošenjem pisanog zahteva u bilo kojoj Telenor prodavnici.
Usluga će biti aktivirana u najkraćem roku, a ovaj način aktivacije važi za sve
Telenor korisnike (postpejd, pripejd, fizička i pravna lica). Aktivacija usluge
se ne naplaćuje.
Način aktivacije
preusmeravanja poziva ka brojevima u nacionalnom saobraćaju (fiksnim i mobilnim
mrežama) ostaje nepromenjen, odnosno možete je aktivirati direktno na svom uređaju.
- Preusmeravanje dolaznih poziva naplaćuje se po tarifnom paketu izuzuev preusmerenja na Vašu govornu poštu.
- Usluga preusmerenja poziva kod pripejd korisnika tarifira se uvek sa osnovnog računa. Ukoliko imate minute po osnovu odredjene promocije, dolazni preusmereni pozivi biće tarifirani sa osnovnog računa bez obzira da li je preusmerenje uvedeno na drugi broj Telenor mreže.