Često postavljana pitanja

Share this:

Menu
PRIVATNI KORISNICI USLUGE OSTALE USLUGE PLAĆANJE RAČUNA TELENOR MKARTICA ČESTO POSTAVLJANA PITANJA

Share this:

 

1. Ko može da koristi ovaj servis?
Svi korisnici VISA platnih kartica koji su istovremeno i klijenti jedne od sledećih banaka:
  • Alpha Bank
  • NLB Banka
  • Komercijalna banka
  • Piraeus Bank
  • ProCredit Bank
  • Raiffeisen Bank
  • Societe Generale Srbija
  • Credit Agricole Srbija
  • Hypo Alpe Adria Bank
Takođe, uslugu mogu koristiti i svi korisnici DinaCard platnih kartica koji su istovremeno klijenti jedne od sledećih banaka:
  • Agrobanka 
  • AIK banka 
  • Čačanska banka 
  • Credy banka 
  • Eurobank EFG 
  • JUBMES 
  • KBC Banka
  • Komercijalna banka 
  • Credit Agricole Srbija
  • Razvojna banka Vojvodine
  • OTP banka 
  • Piraeus Bank
  • Poštanska štedionica 
  • Privredna banka Beograd 
  • Privredna banka Pančevo 
  • ProCredit Bank 
  • Srpska banka 
  • Univerzal banka
Broj banaka koje učestvuju u pružanju ove usluge stalno se povećava.
 
2. Gde mogu da se prijavim za korišćenje usluge?
U nekoj od poslovnica navedenih banaka.
 
3. Da li se dodatno plaća prijavljivanje i korišćenje?
Prijavljivanje i korišćenje usluge (cena SMS-a) je besplatno.
 
4. Da li mogu da dopunjujem druge brojeve?
Da, do definisanog dnevnog i mesečnog limita.
 
5. Da li postoje ograničenja u pogledu korišćenja?
  • Limit po transakciji: od 50 do 5000 dinara za VISA karticu, odnosno od 300 do 2000 dinara za DinaCard karticu. 
  • Dnevni limit: najviše 5000 dinara, odnosno 100 transakacija dopune za VISA kartice tj. 2000 dinara odnosno 6 transakcija dopune za DinaCard kartice.
  • Mesečni limit: najviše 15000 dinara, odnosno 300 transakcija dopune za VISA kartice tj. 50 transakcija dopune za DinaCard kartice.
  • Limit koji se tiče vašeg računa u banci i roka važenja vaše kartice.
6. Kome mogu da se obratim ako imam problem sa servisom?
Telenor Kontakt centru na 063/9000 i poslovnoj banci u kojoj ste se prijavili za ovu uslugu.