Ko može da se prijavi?
Na hakaton mogu da se prijave timovi od dva do četiri člana. Svi članovi bi trebalo da ispunjavaju sledeće uslove:
- Da su punoletni
- Da nisu osuđivanni ili krivično gonjeni u trenutku
podnošenja prijave za učešće na takmičenju.
Korisno je i da imaju znanja i veštine koje su im potrebne
kako bi samostalno razvili Chatbota :)
Kako smo dobili veoma veliki broj relevantnih prijava
timova u kojima nisu svi članovi državljani Republike Srbije, odlučili smo da svim
zainteresovanim pojednicima, bez obzira na državljanstvo, koji ispunjavaju
ostale nadevene uslove, omogućimo da se prijave na hakaton
Da li će svi koji se budu prijavili za događaj moći da učestvuju?
Želimo da događaj
koji organizujemo bude pozitivno i značajno iskustvo za sve učesnike koje će dugo pamtiti. Sa druge strane, imamo
ograničeni prostor i resurse. U
zavisnosti od broja prijavljenih timova, zadržavamo pravo da izvršimo
selekciju učesnika. Nekoliko dana pre samog događaja ćemo poslati mejlove svim
učesnicima koji će biti pozvani na događaj, a spisak ćemo objaviti i na ovoj
stranici. Pre glavnog događaja imaćemo
meet-up, u okviru kojeg ćemo sa učesnicima podeliti API i ostalu dokumentaciju koja je neophodna
za razvoj rešenja, kao i da bismo odgovorili na sva dodatna pitanja svih učesnika.
Šta je potrebno da ponesem sa sobom na događaj?
Prilikom dolaska na Hackathon potrebno je da svi članovi
vašeg tima ponesu svoje lične karte, kao
i da sve vreme održavanja Hackathona na sebi nose ili pri sebi imaju
akreditacije koje će dobiti od Telenora. Takođe, potrebno je da ponesu i svoje računare, na kojima ćete razvijati
rešenje. Mi ćemo obezbediti infrastrukturu, internet, hranu, piće i zabavu :)
Šta ako nemam tim, a želim da se prijavim?
Na žalost, ovog puta nećemo biti u mogućnosti da pojednicima pružimo priliku da se samostalno
prijavljuju za učešće. Iako ćemo imati brojne pauze za druženje i opuštanje,
hakaton je po svojoj prirodi naporan događaj, pa je važno da tokom
događaja svi učesnici budu u prilici da
podele pritisak sa ostatkom svog tima. Ipak, ohrabrujemo vas da ostavite svoju
prijavu, kako bismo vas imali u vidu za neki od narednih događaja koje
planiramo.
Da li mogu naknadno da promenim sastav tima?
Ukoliko želite da promenite članove tima, to je moguće učiniti isključivo tokom trajanja prijave, slanjem poruke na
mejl adresu hackathon@telenor.rs. U mejlu je
potrebno dostaviti informacije i biografiju novog/novih članova tima. Nakon završetka perioda za prijave, nije
moguće menjati sastav timova.
Šta ukoliko neko od članova tima ne bude mogao da dođe na događaj?
Ukoliko neko od članova tima
ne bude mogao/la da dođe na događaj, biće nam veoma, veoma žao, što nećemo biti u prilici da se upoznamo sa njim/njom. Kako je ograničenje veličine
tima od dva do četiri člana, ukoliko sa članovima koji su odustali/sprečeni vaš tim bude brojao makar dva člana, to neće uticati na vaše učešće. Ukoliko unapred znate
da neko od prijavljenih članova ne može
da dođe, pošaljite nam mejl na hackathon@telenor.rs.
Šta ako budem morao da izađem tokom trajanja događaja?
Naravno, možete izaći, ali je važno da u svakom trenutku tokom trajanja događaja imamo makar jednog člana tima koji
je prisutan. Ukoliko svi odete, nećemo biti u mogućnosti da vaše rešenje
razmatramo u nastavku takmičenja.
Šta ako mi se pokvari računar?
:( Na licu mesta će
biti prisutne kolege iz IT Supporta koje će dati sve od sebe da nam pomognu, ali ne možemo da vam
obezbedimo zamenski računar.
Ukoliko na licu mesta budem imao/la pitanja, kome mogu da ih
postavim?
Organizovali smo poseban tim mentora i iz IT i iz biznis oblasti koji će imati
vidljive oznake i koji će vam biti na raspolaganju tokom celog događaja.
Da li mogu da koristim deo open source koda za svoje konačno rešenje?
Apsolutno. Sa druge strane, vaše rešenje ne sme da uključuje sadržaj koji je zaštićen autoriskim
pravima, licencom, ugovorom o poslovnoj tajni, pravom o intelektualnoj svojini
ili drugim vlasničkim pravom, osim ukoliko vi niste vlasnici ili imate dozvolu od zakonitog vlasnika.
Šta znače kriterijumi za izbor pobedničkih rešenja?
Kriterijumi koji će uticati na izbor pobedničkih rešenja
podrazumevaju da rešenje na kraju događaja mora biti funkcionalno (odnosno, da chatbot radi :)). Dalje, potrebno je da
ima izvestan poslovni potencijal za Telenor, da rešenje bude upotrebljivo i korisno i da
na najbolji način koristi API i ostale
izvore podataka koje ćemo podeliti. Na konačan izbor će uticati i zanimljivost
prezentacije rešenja i ko je favorit publike.
Ako naše rešenje bude pobedničko, šta se dalje dešava?
Tri pobednička tima
će zaključiti sa Telenorom ugovor o isključivom ustupanju autorskih prava na
razvijenom rešenju bez naknade, kojim će Telenoru preneti sva prenosiva prava
intelektualne svojine i predati izvorni kod aplikacije ovlašćenim
predstavnicima Telenora. Nakon toga, mogu očekivati isplatu novčane nagrade J
Ako naše rešenje bude pobedničko, kada možemo očekivati isplatu
novca?
Jumbo-size čekovi koje će pobednici dobiti na kraju događaja
nisu platežno sredstvo. Novac će leći na tekuće račune članova pobedničkih
timova u roku od 30 dana od održavanja
događaja.