PRIVATNI KORISNICI PONUDA MOBILNI UREĐAJI WEBSHOP OPSTE INFORMACIJE

Share this:

  • Facebook
  • Twitter
  • LinkedIn
 
Za kupovinu putem Web shop-a neophodno je da vaš Internet browser (Google chrome, Internet Explorer, Opera, Firefox...) prihvata cookies što je omogućeno standardnim (početnim) podešavanjem browsera. 

Da bismo uspešno obradili Vašu kupovinu potrebno je da unesete tačne podatke o imenu i prezimenu, JMBG-u, kontakt telefonu i adresi. Uz pomoć tih podataka bićemo u mogućnosti da Vam isporučimo kupljenu robu. Trenutni status kupovine možete da proverite putem linka dobijenog u potvrdnom mejlu nakon kreirane transakcije.

Vaši lični podaci neće biti upotrebljeni u marketinške ili bilo koje druge svrhe, ukoliko niste izrazili saglasnost za navedeno. Vaši podaci sa platne kartice nisu dostupni Telenoru u toku kupovine već samo procesoru platnih kartica: Banca Intesa za VISA i MasterCard platne kartice.

Ukoliko želite da odustanete od narudžbenice/rezervacije to može učiniti putem putem linka dobijenog u potvrdnom mejlu nakon kreirane transakcije.

 

Uputstvo za online kupovinu

 

Kupovina putem internet prodavnice odvija se u tri jednostavna koraka:



1. Kreiranje narudžbenice


Proces naručivanja razlikuje se u zavisnosti od vrste proizvoda. Iz tog razloga, u daljem tekstu su navedena detaljna uputstva za naručivanje za svaku grupu proizvoda.


2. Plaćanje


Način plaćanja zavisi od vrste proizvoda/usluge, i to je moguće učiniti na sledeće načine:
  • Pouzećem (prilikom isporuke/preuzimanja)
  • Uz mesečni račun 
  • Platnim karticama, 
  • Na rate Telenor banke

U zavisnosti od izbora načina plaćanja i tipa proizvoda/usluge, važe sledeća pravila:

Plaćanje pouzećem:
Podrazumeva gotovinsko plaćanje prilikom preuzimanja porudžbine.
Na ovaj način se mogu platiti svi proizvodi osim pripejd dopune i pripejd internet dopune.

Plaćanje uz mesečni račun: 
Uz prvi mesečni račun možete da platite ceo iznos uređaja, ukoliko se porudžbina odnosi na potojeći postpejd broj.
U slučaju da kreirate porudžbinu uz postojeći postpejd broj, koji je u našoj mreži duže od šest meseci, možete da odaberete otplatu uređaja na 6 mesečnih rata, koje će biti naplaćene uz mesečne račune.
Ukoliko se odlučite za kupovinu uređaja po punoj ceni, iznos rate biće obračunat uz  sledećih 12 ili 24 mesečnih računa. (link za detalje o kosmos kupovini na telenor rate)

Plaćanje platnim karticama:
Telenor Internet prodavnica prihvata VISA i MasterCard platne kartice koje su izdate u Srbiji i koje su od banke izdavaoca odobrene za plaćanje preko Interneta. Ukoliko niste sigurni da li vaša platna kartica podržava ovu opciju, molimo vas da to proverite sa bankom izdavaocem kartice. Sredstva na računu korisnika se rezervišu tokom procesa kreiranja narudžbenice, dok se račun korisnika tereti tek nakon uručenja pošiljke.

Plaćanje uređaja na rate Telenor banke:
Detalje o ovom načinu kupovine možete da vidite na stranici - plati na rate bez kamate.


3.Dostava


Dostava je moguća na dva načina:


Isporuka na odabranoj adresi: 

Prilikom odabira adrese za dostavu, možete uneti adresu iz lične karte ili drugu, u zavisnosti od toga gde se nalazite u periodu isporuke (Kurirska služba vrši dostavu radnim danima od 9:00 do 17:00h, uz prethodnu najavu putem kontakt telefona koji ste ostavili prilikom kreiranja porudžbine).  Isporuka je moguća isključivo na teritoriji Republike Srbije.

U slučaju da se radi o proizvodu koji je u predprodaji ili trenutno nije raspoloživ (rezervacija proizvoda), korisnik će naknadno biti obavešten o rokovima dosatve.

Radi zaštite pretplatnika, identifikacija će se potvrditi uvidom u osnovni identifikacioni dokument (važeća lična karta) prilikom preuzimanja porudžbine. Bez napred opisanog uvida, kurir ne može uručiti pošiljku.


Isporuka u nekoj od naših poslovnica :

Ukoliko se odlučite za preuzimanje telefona u našoj poslovnici, nakon potvrde poridžbine, svi detalji transakcije stići će putem e-maila (koji unosite u procesu poručivanja). U slučaju da telefon duže vreme nije raspoloživ za preuzimanje, zadržavamo pravo da Vas kotaktiramo putem e-maila ili broja  telefona koji ste upisali prilikom kreiranja porudžbine.

Preuzimanje pošiljke može da izvrši isključivo vlasnik, uz važeću ličnu kartu.

U cilju validacije podataka koje je Kupac naveo, svaka porudžbina se pre dalje obrade proverava. Telenor zadržava pravo pozivanja korisnika na kontakt telefon koji je naveo u cilju provere podataka. U slučaju sumnje u tačnost navedenih podataka ili u slučaju da podatke nije moguće proveriti, Telenor zadržava pravo otkazivanja narudžebenice o čemu će Kupac biti obavešten putem emaila koji je naveo prilikom kreiranja porudžbine. 

U slučaju kupovine onlajn dopune, ne vrši se dostava, već se iznos dopune automatski dodaje na vaš račun.


 

Uputstvo za naručivanje mobilnog uređaja uz ugovornu obavezu

Izborom postpejd tarifnog paketa i potpisivanjem pretplatničkog ugovora na 12/24/36 meseci, stičete pravo na kupovinu mobilnog uređaja  po povlašćenoj ceni. Za sklapanje novog ugovora uz uređaj se isporučuje i Telenor SIM kartica sa brojem telefona iz Telenor mreže. Uređaji rade isključivo sa telenor SIM karticom.

 
 
Koraci u procesu naručivanja
 
 
1. Pregled ponude

Za pregled kompletne ponude mobilnih uređaja  izaberite opciju "Mobilni uređaji" sa početne stranice.

 
2. Izbor uređaja sa tarifnim paketom i dužinom ugovorne obaveze

Za detaljnije informacije o svakom uređaju (tehničke karakteristike, cene, opis ...) kliknite na njegovu sliku.

Kada odaberete uređaj koji želite da naručite, tarifni paket i dužinu ugovorne obaveze možete nastaviti kupovinu/rrezevaciju klikom na taster "Kupi/Rezerviši".

 
3. Izbor broja ili kupovina uz postojeći postpaid broj (aneks ugovora)

Na stranici "Izbor broja" birate svoj novi broj telefona (SIM kartice). Kada izaberete broj koji želite, kliknite dugme "Nastavi".
Ukoliko ste već naš korisnik i želite aneks ugovora, na stranici "izbor broja" pod stavkom „Kupi uz postojeći broj “upišite broj telefona za koji želite aneks ugovora i nakon toga kliknite dugme "Nastavi". Aneks ugovora je dostupan za sve postpaid pakete bez aktivne ugovorne obaveze osim za "Prenesi i Dopuni", "Kombinuj" i "Specijal" za koje je potrebna zamena SIM kartice. 

 
4. Prijavljivanje
Na stranici "Prijavljivanje" potrebno je da upišete e-mail adresu sa kojom kao gost želite da obavite kupovinu ili se ulogujete sa svojim Telenor nalogom.
 
5. Provera podataka

Na stranici "Provera podataka" potrebno je da unsete svoje lične podatke.

 

U ovom koraku kupovine potrebno je da potvrdite da ste upoznati sa opštim uslovima, kao i da ste saglasni da možemo izvršiti proveru vaših podataka u Kreditnom birou. 

 

6. Način isporuke

Na stranici „ Način isporuke“ potrebno je da unesete podatke o adresi iz licne karte i o mestu isporuke. Kao mesto isporuke možete da izaberete adresu iz lične karte, drugu adresu ili neku od ponudjenih Telenor prodavnica. Molimo vas podatke pažljivo unesete i još jednom proverite pre nego što pređete na naredni korak u kupovini. Tačnost i celovitost unetih podataka ubrzava proces dostave. Nakon unostKada ste popunili potrebne podatke za nastavak kupovine kliknite na taster "Nastavi" u donjem desnom  uglu.

 
6. Pregled i potvrda narudžbenice

U ovom koraku možete još jednom proveriti sadržaj svoje narudžbenice i ukoliko je potrebno napraviti dodatne izmene.

 

U ovom koraku je potrebno da izaberete jedan od ponuđenih načina plaćanja:

Platna kartica, pouzećem, kroz prvi mesečni račun ili na 6 mesečnih rata.

 

Web shop prihvata Visa i MasterCard platne kartice koje su odobrene za plaćanje preko interneta i izdate u Srbiji. Po obavljenoj potvrdi plaćanja, novac se skida sa tekućg računa koji ste prijavili prilikom aktivacije. Plaćanje pouzećem podrazumeva gotovinsko plaćanje kuriru prilikom preuzimanja pošiljke. Plaćanje kroz prvi mesečni račun i plaćanje na 6 mesečnih rata je omogućeno za postojeće ugovore čije je trajanje duže od 6 meseci. Iznosi manji od 3000 dinara se ne mogu platiti na rate.

Prilikom rezervacije proizvoda kupac može odabrati palećanjem pouzećem, keoz prvi mesečni račun ili na 6 mesečnih rata.

 

Nakon odabranog načina plaćanja za završetak kupovine kliknite na taster „Potvrđujem kupovinu / Rezervaciiju“

 

7. Obrada narudžbenice

Nakon uspešno obavljenog procesa naručivanja, na email adresu biće vam prosleđena poruka sa detaljima vaše narudžbenice. Molimo vas da ovu poruku sačuvate do uručenja pošiljke. 

 

Narudžbenica se pre dalje obrade proverava u cilju validacije podataka koje ste naveli prilikom njenog kreiranja. Telenor zadržava pravo da Vas pozove telefonom u cilju provere podataka. U slučaju sumnje u tačnost navedenih podataka ili u slučaju da podatke nije moguće proveriti, Telenor zadržava pravo otkazivanja narudžebenice o čemu ćete biti obavešten putem emaila koji ste naveli prilikom registracije.

 

8. Isporuka

Ukoliko je narudžbenica uspešno validirana, naručeni proizvodi se dostavljaju na adresu za isporuku ili u izabranu Telenor prodavnicu (u kom slučaju prodavac kontaktira korisnika da je uređaj spreman za preuzimenje) . Pored mobilnog telefona i SIM kartice pošiljka sadrži i pretplatnički ugovor koji lice na koje ugovor glasi mora lično da potpiše prilikom preuzimanja. Potpis podrazumeva navođenje punog imena i prezimena pisanim slovima. Nije moguće da druga osoba potpiše ugovor umesto lica čiji su podaci navedeni prilikom kreiranja narudžbenice. Takav ugovor će se smatrati nevažećim.

 

Radi zaštite pretplatnika, identifikacija pretplatnika koji kupi uređaj i/ili uslugu preko e-shopa (u kom slučaju mu se dostavlja pretplatnička dokumentacija i/ili uređaj putem kurirske službe) će se potvrditi uvidom u osnovni identifikacioni dokument (važeća lična karta ili važeći biometrijski pasoš). Bez napred opisanog uvida, kurir ne može uručiti pošiljku.

Uputstvo za naručivanje Telenor postpejd interneta

Telenor postpejd Internet namenjen je svima koji žele da koriste internet uz odgovarajući tarifni paket i račun plaćaju na mesečnom nivou. Tokom procesa naručivanja potrebno je da izaberet internet modem, tarifni paket i dužinu trajanja ugovorne obaveze (6,12 i 24 meseca). Cena modema zavisi od dužine trajanja ugovorna i izabranog tarifnog paketa. Uz modem se isporučuje i Telenor SIM kartica preko koje se obavlja internet saobraćaj.
 
 
Koraci u procesu naručivanja
 
1. Pregled ponude
Za pregled kompletne ponude internet modema izaberite opciju " Telenor Internet“ sa početne stranice Web shopa, a zatim opciju " Telenor Postpejd Internet".
 
2. Izbor uređaja sa tarifnim paketom i dužinom ugovorne obaveze

Za detaljnije informacije o svakom uređaju (tehničke karakteristike, cene, opis ...) kliknite na njegovu sliku.

Kada odaberete uređaj koji želite da naručite, tarifni paket i dužinu ugovorne obaveze možete nastaviti kupovinu/rrezevaciju klikom na taster "Kupi/Rezerviši".

 
3. Izbor broja ili kupovina uz postojeći postpaid broj (aneks ugovora)

Na stranici "Izbor broja" birate svoj novi broj telefona (SIM kartice). Kada izaberete broj koji želite, kliknite dugme "Nastavi".
Ukoliko ste već naš korisnik i želite aneks ugovora, na stranici "izbor broja" pod stavkom „Kupi uz postojeći broj “upišite broj telefona za koji želite aneks ugovora i nakon toga kliknite dugme "Nastavi". Aneks ugovora je dostupan za sve postpaid pakete bez aktivne ugovorne obaveze osim za "Prenesi i Dopuni", "Kombinuj" i "Specijal" za koje je potrebna zamena SIM kartice. 

 
4. Prijavljivanje
Na stranici "Prijavljivanje" potrebno je da upišete e-mail adresu sa kojom kao gost želite da obavite kupovinu ili se ulogujete sa svojim Telenor nalogom.
 
5. Provera podataka

Na stranici "Provera podataka" potrebno je da unsete svoje lične podatke.

 

U ovom koraku kupovine potrebno je da potvrdite da ste upoznati sa opštim uslovima, kao i da ste saglasni da možemo izvršiti proveru vaših podataka u Kreditnom birou. 

 

6. Način isporuke

Na stranici „ Način isporuke“ potrebno je da unesete podatke o adresi iz licne karte i o mestu isporuke. Kao mesto isporuke možete da izaberete adresu iz lične karte, drugu adresu ili neku od ponudjenih Telenor prodavnica. Molimo vas podatke pažljivo unesete i još jednom proverite pre nego što pređete na naredni korak u kupovini. Tačnost i celovitost unetih podataka ubrzava proces dostave. Nakon unostKada ste popunili potrebne podatke za nastavak kupovine kliknite na taster "Nastavi" u donjem desnom  uglu.

 
6. Pregled i potvrda narudžbenice

U ovom koraku možete još jednom proveriti sadržaj svoje narudžbenice i ukoliko je potrebno napraviti dodatne izmene.

 

U ovom koraku je potrebno da izaberete jedan od ponuđenih načina plaćanja:

Platna kartica, pouzećem, kroz prvi mesečni račun ili na 6 mesečnih rata.

 

Web shop prihvata Visa i MasterCard platne kartice koje su odobrene za plaćanje preko interneta i izdate u Srbiji. Po obavljenoj potvrdi plaćanja, novac se skida sa tekućg računa koji ste prijavili prilikom aktivacije. Plaćanje pouzećem podrazumeva gotovinsko plaćanje kuriru prilikom preuzimanja pošiljke. Plaćanje kroz prvi mesečni račun i plaćanje na 6 mesečnih rata je omogućeno za postojeće ugovore čije je trajanje duže od 6 meseci. Iznosi manji od 3000 dinara se ne mogu platiti na rate.

Prilikom rezervacije proizvoda kupac može odabrati palećanjem pouzećem, keoz prvi mesečni račun ili na 6 mesečnih rata.

 

Nakon odabranog načina plaćanja za završetak kupovine kliknite na taster „Potvrđujem kupovinu / Rezervaciiju“

 

7. Obrada narudžbenice

Nakon uspešno obavljenog procesa naručivanja, na email adresu biće vam prosleđena poruka sa detaljima vaše narudžbenice. Molimo vas da ovu poruku sačuvate do uručenja pošiljke. 

 

Narudžbenica se pre dalje obrade proverava u cilju validacije podataka koje ste naveli prilikom njenog kreiranja. Telenor zadržava pravo da Vas pozove telefonom u cilju provere podataka. U slučaju sumnje u tačnost navedenih podataka ili u slučaju da podatke nije moguće proveriti, Telenor zadržava pravo otkazivanja narudžebenice o čemu ćete biti obavešten putem emaila koji ste naveli prilikom registracije.

 

8. Isporuka

Ukoliko je narudžbenica uspešno validirana, naručeni proizvodi se dostavljaju na adresu za isporuku ili u izabranu Telenor prodavnicu (u kom slučaju prodavac kontaktira korisnika da je uređaj spreman za preuzimenje) . Pored mobilnog telefona i SIM kartice pošiljka sadrži i pretplatnički ugovor koji lice na koje ugovor glasi mora lično da potpiše prilikom preuzimanja. Potpis podrazumeva navođenje punog imena i prezimena pisanim slovima. Nije moguće da druga osoba potpiše ugovor umesto lica čiji su podaci navedeni prilikom kreiranja narudžbenice. Takav ugovor će se smatrati nevažećim.

 

Radi zaštite pretplatnika, identifikacija pretplatnika koji kupi uređaj i/ili uslugu preko e-shopa (u kom slučaju mu se dostavlja pretplatnička dokumentacija i/ili uređaj putem kurirske službe) će se potvrditi uvidom u osnovni identifikacioni dokument (važeća lična karta ili važeći biometrijski pasoš). Bez napred opisanog uvida, kurir ne može uručiti pošiljku.

Uputstvo za kupovinu pripejd ili kombinuj dopune

Pripejd ili kombinuj dopunu možete kupiti za bilo koji pripejd ili kombinuj broj bilo da se radi o vašem, ili pripejd broju vaše dece, prijatelja, supružnika... Dovoljno je da izaberete vrednost dopune i unesete broj za koji kupujete dopunu.
 
 
Koraci u procesu naručivanja
 
 
1. Provera registracije
Pre nego što započnete proces naručivanja proverite da li ste registrovani i prijavljeni na sistem. U desnom uglu svake stranice Web shopa se nalazi formular za registraciju (pogledaj gore desno). Ukoliko se na tom mestu ispisuje vaše korisničko ime pod kojim ste se registrovali, znači da ste uspešno registrovani i prijavljeni na sistem. U suprotnom, potrebno je da se registrujete ili ponovo prijavite.
 
2. Izbor iznosa dopune
Sa početne stranice Web shopa izaberite opciju " Pripejd dopune“. Na otvorenoj stranici u formularu izaberite iznos dopune i unesite broj telefona koji želite da dopunite.
 
Unošenje kontakt podataka nije obavezno, ali se kupac može pozvati na njih u slučaju eventualne reklamacije. U ovom koraku kupovine potrebno je da potvrdite da ste upoznati sa opštim uslovima .
Za prelazak na sledeći korak kliknite dugme NASTAVAK
 
 
3. Provera podataka i izbor načina plaćanje
U ovom koraku možete još jednom proveriti sadržaj svoje narudžbenice i ukoliko je potrebno napraviti dodatne izmene.
 
4. Plaćanje
Web shop prihvata Visa i MasterCard platne kartice koje su odobrene za plaćanje preko interneta i izdate u Srbiji. Po obavljenoj potvrdi plaćanja, novac se skida sa tekućg računa koji ste prijavili prilikom aktivacije. Nakon uspešno obavljenog procesa naručivanja, na email adresu biće vam prosleđena poruka sa detaljima vaše narudžbenice. Molimo vas da ovu poruku sačuvate do uručenja pošiljke.

Uputstvo za kupovinu pripejd internet dopune

Za kupovinu Pripejd Internet dopune potrebno je da izaberete vrednost dopune i unesete broj pripejd modema za koji kupujete dopunu. Broj modema možete pronaći na pakovanju ili na SIM kartici koja se u njemu nalazi. 
  
 
Koraci u procesu naručivanja
 
1. Provera registracije
Pre nego što započnete proces naručivanja proverite da li ste registrovani i prijavljeni na sistem. U desnom uglu svake stranice Web shopa se nalazi formular za registraciju (pogledaj gore desno). Ukoliko se na tom mestu ispisuje vaše korisničko ime pod kojim ste se registrovali, znači da ste uspešno registrovani i prijavljeni na sistem. U suprotnom, potrebno je da se registrujete ili ponovo prijavite.
 
2. Izbor iznosa pripejd internet dopune
Sa početne stranice Web shopa izaberite opciju " Telenor Internet“, a zatim opciju " Telenor Pripejd Internet dopune“. Na otvorenoj stranici u formularu izaberite iznos dopune i unesite broj pripejd modema koji želite da dopunite.
 
Unošenje kontakt podataka nije obavezno, ali se kupac može pozvati na njih u slučaju eventualne reklamacije. U ovom koraku kupovine potrebno je da potvrdite da ste upoznati sa opštim uslovima .
Za prelazak na sledeći korak kliknite dugme NASTAVAK
 
 
3. Provera podataka i izbor načina plaćanje
Potrebno je da proverite da li ste ispravno uneli sve podatke. Ukoliko je sve ispravno, kliknite dugme " Nastavak". Na prikazanoj stranici izaberite način plaćanja i zabeležite dodeljeni broj transakcije. Broj transakcije će vam biti potreban u slučaju da dođe do reklamacije.
 
4. Plaćanje
Web shop prihvata Visa i MasterCard platne kartice koje su odobrene za plaćanje preko interneta i izdate u Srbiji. Posle uspešno obavljenog plaćanja navedeni pripejd broj će automatski biti dopunjen izabranim iznosom.
 

Uslovi korišćenja usluge webshop

 

Uslovima korišćenja usluge Telenor Web shop (dalje u tekstu: „Telenor Web Shop“) su definisana pravila koja omogućuju korisnicima ove usluge (dalje u tekstu: “Korisnik“) kupovinu mobilnih telefona, dodatne opreme, prepaid dopuna, internet modema i usluga (dalje u tekstu: “Proizvodi“ odnosno “Usluga“). Uslovima korišćenja Telenor Web shopa (u daljem tekstu: „Uslovi“) precizirane su i posledice koje snose Telenor i Korisnik, a koje mogu biti uzrokovane nepoštovanjem definisanih pravila.


Telenor zadržava pravo promene Uslova korišćenja, shodno novim elementima ponude i/ili zakonske regulative, zbog čega Korisnike upućujemo da pre svake kupovine provere informacije u vezi Uslova korićenja.



Privatnost podataka


Da bismo uspešno obradili Vašu kupovinu potrebno je da unesete tačne podatke o imenu i prezimenu, JMBG-u, kontakt telefonu, email adresi i adresi prebivališta. Uz pomoć tih podataka bićemo u mogućnosti da Vam isporučimo kupljenu robu. Trenutni status kupovine možete da proverite putem linka iz potvrdnog mejla dostavljenog nakon potvrđene kupovine.Vaši lični podaci se koriste isključivo u svrhu realizacije kupovine putem Telenor Web Shop-a. Prihvatanjem ovih Uslova izražavate svoju saglasnost da Vaši lični podaci iz prethodnog stava ovih Uslova budu korišćeni i obrađivani od strane Telenora i/ili lica zadužena za realizaciju kupovine, u navedenu svrhu. Vaši lični podaci neće biti upotrebljeni u marketinške ili bilo koje druge svrhe, ukoliko niste izrazili saglasnost za navedeno.



Zaštita poverljivih podataka o transakciji


Prilikom unošenja podataka o platnoj kartici, poverljive informacije se prenose putem javne mreže u zaštićnoj (kriptovanoj) formi upotrebom SSL protokola i PKI sistema, kao trenutno najsavremenije kriptografske tehnologije. Sigurnost podataka prilikom kupovine, garantuje procesor platnih kartica, Banca Intesa a.d. Beograd, pa se tako kompletni proces naplate obavlja na stranicama banke. Podaci o platnoj kartici nisu dostupni našem sistemu.

 

Opšti uslovi kupovine

 

Korisnici - mogu biti isključivo punoletna fizička lica, državljani Republike Srbije, sa prebivalištem na teritoiji Republike Srbije.


Naručivanje Usluga/Proizvoda – da bi narudžbenica Korisnika bila uspešno obrađena neophodno je da Korisnik unese tačne podatke o imenu i prezimenu, JMBG-u, kontakt telefonu i adresi prebivališta. Uz pomoć ovih podataka Korisniku će biti omogućena isporuka. Broj transakcije se dobija u toku obavljanja kupovine. Pre potvrde kupovine Korisniku je omogućeno da uoči i ispravi greške u unosu podataka pre nego što potvrdi narudžbenicu. Takođe, Korisnik može proveriti trenutni status kupovine putem linka dobijenog u potvrdnom mejlu nakon potvrđene kupovine/rezervacije. 


Korisnik može kreirati narudžbenicu i koristiti Telenor Web Shop i korišćenjem Connect ID naloga. Ako Korisnik želi da kreira narudžbenicu i koristi Telenor Web Sop preko Connect ID naloga, a nije prethodno registrovao Connect ID nalog, mora prethodno registrovati Connect ID nalog. Ako Korisnik ima registrovan Connect ID nalog Korisnik će moći da kreira narudžbenicu i koristi Telenor Web Shop bez prethodne registracije Connect ID naloga. Connect ID je servis koji je vlasništvo Telenor Digital AS, privrednog društva osnovanog u skladu sa zakonima Norveške, sa registrovanim sedištem na adresi Snarøyveien 30 J, 1360 Fornebu, Norveška (u daljem tekstu: “Telenor Digital”) i koristi se u skladu sa uslovima korišćenja Telenor Digital-a. Pre registracije Connect ID naloga Korisnik je dužan da prihvati Uslove korišćenja servisa Telenor Digitala-a. Prihvatanjem Uslova korišćenja servisa Telenor Digital-a prilikom registracije Connect ID naloga, Korisnik potvrđuje da je upoznat i saglasan sa sadržinom istih, te da je posebno upoznat i saglasan da Telenor Digital može koristiti lične podatke Korisnika koje Korisnik koristi za registraciju i korišćenje Connect ID naloga i to u svojstvu rukovaoca podacima, i da iste može dostaviti Telenoru u svrhu omogućavanja Korisniku korišćenja Telenor Web Shop-a.


Korisnik je odgovoran za pružanje i održavanje tačnih podataka za registraciju Connect ID naloga, i za održavanje sigurnosti Connect ID naloga. Za registraciju Connect ID naloga Korisnik koristi lične podatke i to: broj telefona (MSISDN) i mail adresu, koje Telenor Digital prikuplja i koristi u svrhu registracije Connect ID naloga Korisnika. Savetujemo Korisnicima da koriste „jake“ šifre (šifre koje predstavljaju kombinaciju velikih i malih slova i brojeva, od najmanje 8 karaktera) kako bi zaštitili privatnost svog Connect ID naloga. Korisnik ne može koristiti ili selektovati identitet druge osobe kako bi razotkrio identitet te osobe. Korisnik mora koristiti validnu mail adresu i Telenor Digital zadržava pravo da istu validira u bilo kom trenutku.


Telenor Digital ne odgovara za gubitak ili štetu koji proizađu iz postupanja Korisnika suprotno napred navedenom. Kada je moguće, Korisnik bi trebalo da se odjavi nakon svake posete, posebno na javnim ili deljenim uređajima. Ako Korisnik prenosi uređaj sa nalogom koji je na njemu registrovan drugoj osobi, trebalo bi da deaktivira nalog ili da deaktivira uređaj pre prenosa. Ukoliko je uređaj sa instaliranim nalogom ukraden ili izgubljen, Korisnik bi trebalo da odmah promeni šifru. Connect ID nalog Korisnika je strogo personalan i neće biti korišćen od strane drugih osoba bez nadzora ili dozvole Korisnika. Korisnik prihvatanjem i davanjem saglasnosti na Uslove korišćenja servisa Telenor Digital-a potvrđuje da je saglasan i prihvata da Telenor Digital može informisati Korisnika o servisima Telenor Digital-a putem dostupnih kanala komunikacije. Korisnik prihvatanjem Uslova korišćenja servis Telenor Digital-a potvrđuje da je upoznat i saglasan da se platforma Connect ID nalazi u Norveškoj i da je platforma vlasništvo Telenor Digital-a, te da je Telenor Digital rukovalac podacima koje prikuplja od Korisnika u svrhu registracije Connect ID naloga. Telenor ne snosi odgovornost niti kontroliše korišćenje Connect ID naloga na bilo koji način.


Provera podataka - Svaka narudžbenica se pre dalje obrade proverava u cilju validacije podataka koje je Korisnik naveo prilikom njenog kreiranja. Telenor zadržava pravo pozivanja Korisnika telefonom u cilju provere podataka. U slučaju sumnje u tačnost navedenih podataka ili u slučaju da podatke nije moguće proveriti, Telenor zadržava pravo otkazivanja narudžebenice o čemu će Korisnik biti obavešten putem emaila koji je naveo prilikom registracije. Korisnikovi podaci sa platne kartice nisu dostupni Telenoru u toku kupovine već samo procesoru platnih kartica: Banca Intesa a.d. Beograd za VISA i MasterCard platne kartice. Kupac se obavezuje da će narudžbenicu platiti na način koji je izabrao prilikom njenog kreiranja.


Proizvodi sa Ugovorom/Aneksom - U slučaju kupovine proizvoda sa pretplatničkim ugovorom (proizvodi sa postpejd načinom tarifiranja), Korisnik prilikom preuzimanje pošiljke mora biti lično prisutan i lično potpisati ugovor/aneks uz važeću ličnu kartu. U suprotnom ugovor/aneks će se smatrati nevažećim i neće proizvoditi pravno dejstvo. Potpis podrazumeva napisano puno ime i prezime pisanim slovima


Kupovina uređaja po beneficiranim cenama – Korisniku se nudi usluga kupovine uređaja po beneficiranim cenama u odnosu na punu cenu uređaja uz ugovornu obavezu od 12 i 24 meseci. Kartica ili aneks će biti aktivni najkasnije u roku do 72 časa od trenutka isporuke.


Period kupovine - Minimalni period između zasnivanja novih preplatničkih ugovora je 60 dana. U slučaju zaključenja aneksa pretplatničkog ugovora. Prilikom promene tarifnog paketa PRENESI na bilo koji drugi tarifni paket, preneti besplatni minuti i sms poruke iz prethodnog perioda se gube.


Načini plaćanja - Telenor Web shop omogućava plaćanje proizvoda iz svoje ponude putem platnih kartica, pouzećem i plaćanjem na rate (za postojeće korisnike). Pri tome važe sledeća ograničenja:


Cene Proizvoda/Usluga – Cene Proizvoda/Usluga su izražene u dinarima i uključuju PDV. Proizvodi/Usluge su podložni promeni cena sve do potvrde kupovine. Telenor garantuje cenu na dan kupovine, bez obzira na eventulanu promenu cene pre izvršene isporuke.


Isporuka Proizvoda/Usluga – Isporuka Proizvoda/Usluga moguća je isključivo na teritoriji Republike Srbije. Telenor se obavezuje da će kupljenu robu dostaviti Korisniku na adresu koju je uneo u procesu kupovine u roku od 3 do 5 radnih dana, od trenutka odobrenja narudžbenice ukoliko se radi o Proizvodu koji je u pristizanju ili trenutno nije raspoloživ u online prodavnici (rezervacija Proizvoda) Telenor zadržava pravo da isporuku izvrši u najbržem mogućem roku, odmah nakon prijema uređaja od strane proizviđača. Ukoliko poručeni Proizvod trenutno nije raspoloživ Korisnik će biti obavešten u najkraćem roku. Troškove dostave pošiljke snosi Telenor. Ukoliko Korisnik unese pogrešne lične podatke prilikom procesa kupovine, Telenor ne snosi odgovornost za neisporučivanje robe. Nakon obavljene kupovine, a pre isporuke na kućnu adresu, specifikacija izabranih Proizvoda se ne može menjati. U slučaju bilo kakve promene ili problema u toku isporuke Telenor će pokušati da kontaktira Korisnika na kontakt telefon ili email koji je ostavio prilikom procesa kupovine. Telenor nije obavezan da rešava reklamacije uzrokovane nemogućnošću isporuke zbog netačne ili nepostojeće adrese Korisnika. U slučaju plaćanja platnom karticom, navedeni iznos se naplaćuje prilikom preuzimanja pošiljke. U slučaju plaćanja pouzećem navedeni iznos se naplaćuje prilikom preuzimanja pošiljke. Ukoliko Telenor iz tehničkih razloga nije u mogućnosti da isporuči kupljenu robu, Korisnik će momentalno biti obavešten putem telefona ili emaila, a novac će Korisniku biti vraćen u najkraćem mogućem roku. Radi zaštite Korisnika, identifikacija Korisnika koji kupi uređaj i/ili uslugu preko Telenor Web shop-a (u kom slučaju mu se dostavlja pretplatnička dokumentacija i/ili uređaj putem kurirske službe) će se potvrditi uvidom u osnovni identifikacioni dokument (važeća lična karta). Bez napred opisanog uvida, kurir ne može uručiti pošiljku Korisniku.


Rezervacija Proizvoda – Proizvodi koje Korisnik stavi u korpu u procesu kupovine nisu rezervisani. Proizvod je rezervisan tek nakon potvrde kupovine od strane Korisnika. U periodu između stavljanja Proizvoda u korpu i potvrde kupovine postoji mogućnost da količine Proizvoda više nisu dostupne putem Telenor Web shop-a o čemu će Korisnik biti obavešten. U ovom slučaju porudžbina će preći u status rezervacije Proizvoda. Ukoliko to Korisniku ne odgovara, rezervaciju/porudžbinu može otkazati putem linka dobijenog u potvrdnom mejlu nakon potvrđene kupovine/rezervacije.


Prekid konekcije - U slučaju greške prilikom kupovine (npr. prekid konekcije sa internetom ili nedostupnost procesora kreditnih kartica,...), račun Korisnika neće biti zadužen a transakcija će biti automatski poništena. Korisnik može u toku kupovine da izabere pretplatnički broj. Broj se automatski rezerviše na Korisnika nakon unošenja ličnih podataka Korisnika. Ukoliko dođe do prekida konekcije rezervacija broja je poništena. Telenor neće odgovarati za bilo koju štetu koja bi mogla nastati zbog prekida internet konekcije prilikom korišćenja Telenor Web shop-a.


Na korišćenje Telenor Web shop-a primenjivaće se odredbe važećeg Zakona o elektronskoj trgovini i ostalih zakona koji se odnose na pružanje i korišćenje Telenor Web shopa-a.


Korisnik prihvata ove Uslove korišćenja Telenor Web shop-a klikom na polje “Pročitao/la sam i prihvatam Uslove korišćenja usluge Telenor Web shop“. Na sva ostala pitanja koja nisu obuhvaćena ovim Uslovima, primenjuju se Opšti uslovi pružanja i korišćenja usluga u javnoj mobilnoj komunikacionoj mreži Telenor d.o.o Beograd.

 

Obaveštavanje

 
Popunjavanjem narudžbenice Korisnik potvrđuje da je na jasan i razumljiv način pre kupovine ili zaključenja Ugovora/Aneksa obavešten da:

  • Osnovna obeležja robe (za Proizvode: Specifikacija)/Usluga (opis tarifnog paketa) su navedena sajtu www.telenor.rs, i da se sa istima Korisnik detaljno upoznaje pre i prilikom naručivanja Proizvoda/Usluga;
  • Maloprodajna cena Proizvoda tj. Usluga (naručenog tarifnog paketa) označena je na sajtu www.telenor.rs i ista je dostupna Korisniku pre i prilikom naručivanja Proizvoda/Usluge. Svi elementi tarifnog paketa, kao i njegove cene su navedene u opisu tarifnog paketa koji je dostupan na sajtu www.telenor.rs sa kojima se Korisnik upoznao prilikom naručivanja Proizvoda/Usluga. Obračun naplate Usluga koje su navedene u izabranom tarifnom paketu, kao i drugih Usluga čije korišćenje Korisnik izabere vrši se prema cenama koji je dostupne na sajtu www.telenor.rs, kao i u cenovniku koji je dostupan u svakom maloprodajnom objektu Telenora. Uslovi, način i rokovi plaćanja navedeni su na sajtu www.telenor.rs i isti su dostupni Korisniku pre i prilikom naručivanja Proizvoda/Usluge;
  • Telenor d.o.o. Beograd ima sedište u Beogradu, u ulici Omladinskih brigada 90 i posluje pod matičnim brojem 20147229, pri čemu su podaci o njegovim maloprodajnim objektima dostupni na sajtu www.telenor.rs;
  • Korisnik može izjaviti reklamaciju dostavljanjem reklamacije na adresu Telenora ili njegovih prodajnih mesta ili elektronskim putem na adresu: reklamacije@telenor.rs, putem faksa 063 9001, kao i usmeno na maloprodajnom mestu Telenora. Rok za odgovor na reklamaciju iznosi 8 dana od dana prijema reklamacije Korisnika. Detaljno postupanje u vezi sa reklamacijama Korisnika definisano je Opštim uslovima uslovima pružanja i korišćenja usluga u javnoj mobilnoj komunikacionoj mreži Telenor d.o.o. Beograd (u daljem tekstu: „Opšti uslovi“) koji se nalaze na sajtu www.telenor.rs;
  • Telenor pruža postprodajnu podršku Korisnicima, u skladu sa uslovima iz ugovorne garancije koji se prilažu uz svaki Proizvod/robu koja je predmet Ugovora/Aneksa. Telenor prema Korisniku ima zakonsku odgovornost za nesaobraznosti robe ili usluga iz zaključenog Ugovora/Aneksa;
  • Detaljne informacije o dostupnosti rezervnih delova (priključnih aparata i sličnih delova) tehničke robe /Proizvoda Korisnik može dobiti dobiti od servisnog centra označenog u garantnom listu, a koji daje mogućnost tehničkog servisa, odnosno održavanja i opravke za vreme i posle prestanka perioda u kojem je definisana odgovarnost za nesaobraznost, odnosno posle prestanka proizvodnje i uvoza robe;
  • Ugovorna obaveza je definisana u Ugovoru/Aneksu, a uslovi za raskid u Opštim uslovima,  Zakonu o zaštiti potrošača i Zakonu o elektronskim komunikacijama;
  • Minimalno trajanje ugovorne obaveze Korisnika je definisano Ugovorom/Aneksom;
  • Korisnik zaključenjem Ugovora/Aneksa stupa u ugovorni odnos s Telenorom i uživa zaštitu u skladu sa Zakonom o zaštiti potrošača;
  • Telenor će u slučaju odustanka Korisnika najkasnije u roku od 14 dana od prijema popunjenog Obrasca za odustanak vratiti iznos koji je primio na osnovu Ugovora/Aneksa;
  • Pre zaključenja Ugovora/Aneksa Telenor uvek obaveštava Korisnika da li je potrebno da Korisnik pruži bilo kakvo obezbeđenje, depozit, finansijske garancije na zahtev Telenora, kao i o uslovima pod kojima ta obaveza postoji;
  • Korisnik može pristupiti kodeksu ponašanja Telenora putem www.telenor.rs;
  • Korisnik potvrđuje da je obavešten o sadržini člana 87 Zakona o zaštiti potrošača;
  • Korisnik ima pravo da odustane od Ugovora/Aneksa u roku od 14 dana od trenutka zaključenja Ugovora/Aneksa (tj. preuzimanja Proizvoda, ako je predmet Ugovora ili Aneksa kupovina Proizvoda), u skladu sa uslovima iz člana 28. Zakona o zaštiti potrošača RS;
  • Korisnik je obavezan da plati Telenoru razumne troškove (direktne troškove vraćanja robe) u skladu sa članom 35. stav 3. Zakona o zaštiti potrošača RS, ako ostvaruje pravo na odustanak od Ugovora/Aneksa;
  • Korisnik nema pravo na odustanak od Ugovora/Aneksa ako je pružanje Usluge započeto na osnovu izričite prethodne saglasnosti Korisnika, i ako Usluga iz Ugovora/Aneksa uz potvrdu Korisnika da zna da gubi pravo na odustanak u potpunosti bude izvršena odnosno ukoliko je u roku ostavljenom za odustanak od ugovora otpečatio Proizvod koji sadrži računarski softver;
  • Telenor nema ugovorni odnos sa poštanskim operatorom, na osnovu koga bi  Korisnik mogao, u slučaju reklamacije na nesaobraznost, da pošalje robu o trošku Telenora;
  • Telenor upućuje Korisnika da reklamaciju na nesaobraznost robe lično izjavi na bilo kom maloprodajnom mestu Telenora, uz dostavljanje robe čija saobraznost se reklamira, računa i Ugovora/Aneksa. Korisnik i Telenor imaju mogućnost mogućnost vansudskog rešavanja sporova, u skladu sa Zakonom o zaštiti potrošača, čije mehanizme i načinom pristupa  prihvata;
  • Za sve druge informacije Korisnik se može obratiti Telenoru pozivanjem kontakt centra 063/9000.
 

Opšti uslovi kupovine pripejd dopuna

  • Prepaid dopune je moguće platiti isključivo platnim karticama iz poglavlja Opšti uslovi kupovine, pod 8. tačka 1. ovih Uslova.
  • Minimalni iznos jedne kupovine pripejd dopune je 200,00 dinara, a maksimalni 1.500,00 dinara. Na polumesečnom nivou, maksimalna moguća vrednost kupljenih pripejd dopuna putem interneta iznosi 3.000,00 dinara po jednom pripejd ili kombinuj Telenor broju.
  • Ukoliko Korisnik unese pogrešan broj telefona koji treba dopuniti pripejd kreditom i taj pripejd ili kombinuj broj telefona postoji u Telenor mreži, kredit će biti dopunjen i sredstva se ne mogu povratiti jer je dopuna izvršena momentalno. Pre potvrde kupovine Korisniku je omogućeno da uoči i ispravi greške u unosu podataka pre nego što potvrdi kupovinu dopune za određeni broj.
  • Ukoliko Korisnik izabere pogrešnu vrednost dopune i uspešno izvrši dopunu za pripejd ili kombinuj broj, sredstva se ne mogu povratiti jer je dopuna izvršena momentalno.
  • Ukoliko je Korisnik uspešno platio izabranu pripejd dopunu, a iz bilo kog razloga dopuna nije realizovana, sredstva će automatski biti vraćena na račun Korisnika istog momenta.
  • Telenor ne odgovara za transakcije izvršene bez znanja vlasnika kreditnih kartica (ukradene kreditne kartice, pozajmljene platne kartice, kada deca koriste kartice roditelja, itd.). U slučaju takvih transakcija Telenor neće izvršiti povraćaj sredstava. U ovom slučaju Korisnik se reklamacijom treba obratiti banci - izdavaocu platne kartice
  • Za dopunu Telenor pripejd Internet broja u romingu neophodno je da svoj račun dopunite odgovarajućim dinarskim iznosom umesto standardnim Telenor Internet dopunama u MB, jer one vaze isključivo za domaći saobraćaj. Cena internet saobraćaja u romingu se tarifira u zavisnosti od roming zone.
 

Raskidi ugovora - rok od 14 dana

 

Ovo poglavlje se primenjuje samo u slučaju online kupovine od strane fizičkog lica.

  • Pravo na odustanak od naručene kupovine tj. zaključenog ugovora po kom osnovu je pribavio  Proizvod i/ili Uslugu pripada isključivo online Korisnicima, pod uslovima navedenim u nastavku ovog poglavlja.
  • U slučaju odustanka od ugovora u skladu sa članom 35. Zakona o zaštiti potrošača RS, svi kupljeni Proizvodi moraju biti vraćeni u originalnoj ambalaži, uz pripadajuću dokumentaciju, na adresu Telenor d.o.o. Beograd, Zemunska 174 Dobanovci, sa napomenom ’’Za STO’’.
  • Troškove povraćaja Proizvoda snosi Korisnik. Korisnik je obavezan dostavljeni Proizvod vrati u stanju u kojem mu je isti dostavljen i u originalnom pakovanju (trgovačko pakovanje u kojem je roba dostavljena). Ukoliko se ustanovi da je Proizvod oštećen nepažljivim rukovanjem, da se ne nalazi uoriginalnom pakovanju (što uključuje i da je zaštitna folija displeja skinuta ili oštećena) i/ili da paket nije kompletan, povraćaj neće biti obavljen a Proizvod će biti vraćen na adresu Korisnika. 
  • Pravo na odustanak od ugovora Korisnik može da ostvari u roku od 14 dana od dana preuzimanja Proizvoda, odnosno potpisivanja Ugovora/Aneksa o pružanju usluga. U navedenom roku je potrebno da Korisnik pošalje Telenoru „Obrazac za odustanak’’ koji mu se dostavlja uz Pošiljku (Obaveštenje i Obrascem za odustanak) na adresu: Telenor d.o.o. Beograd, Dobanovci, ul. Zemunska br. 174, sa napomenom „Za STO“.
  • Otkazivanje kupovine korisnik može da učini tako što će pristupiti mejlu koji je dobio prilikom kreiranja porudžbine. U telu mejla, nalazi se link za proveru statusa i otkazivanje. Klikom na ovaj link, na dnu stranice biće prikazana opcija „Način za otkazivanje kupovine“ gde je potrebno odabrati ili uneti razlog otkazivanja, nakon čega će dobiti e-mail potvrdu o otkazivanju.
  • Povraćaj Proizvoda u roku u kome se Ugovor/Aneks može jednostrano raskinuti smatra se blagovremenim odustankom od ugovora. Telenor će najkasnije u roku od 14 dana od prijema popunjenog Obrasca za odustanak Korisniku vratiti iznos koji je primio po osnovu ugovora/aneksa.
  • U slučaju odustanka pretplatničkog ugovora u smislu prethodnog stava, Korisniku će biti naplaćeni troškovi saobraćaja ostvarenog tokom 14 dana kao i deo pretplate. Obaveštenje sa Obrascem za odustanak, Korisniku se dostavlja uz prateću dokumentaciju i Proizvod.
  • Telenor neće snositi odgovornost za štetu koja može nastati za Korisnika ili treća lica usled:
  • zloupotrebe ličnih podataka u svrhu naručivanja Proizvoda i/ili Usluga,
  • neautoriziranog korišćenja korisničkog imena i lozinke ili radnje koja jee povezana sa takvim korišćenjem,
  • upotrebe ili zloupotrebe korišćenja Usluge, ako predmetna šteta nije nastala krivicom zaposlenog u Telenoru.
 

Korisnik prihvata ove Uslove korišćenja klikom na polje "Pročitao/la sam i prihvatam Uslove korišćenja usluge Telenor Web shop".

 
 
 

Kupovina na rate

U Telenoru možete da kupite uređaje na 6 mesečnih rata!
 
Ako već koristite Telenor postpejd usluge duže od 6 meseci, kupovina telefona na 6 rata je još jednostavnija!
Uređaj koji izaberete iz Telenor ponude možete da imate odmah, a platićete ga na 6 rata, koje će biti iskazane na vašim Telenor postpejd računima.  
 
Svi telefoni čija je cena veća od 120 dinara, mogu da se kupe na 6 mesečnih rata.
 
Ostale proizvode iz Telenor Web shop ponude nije moguće kupiti na ovaj način.

Kreditni biro

Provera fizičkih lica/građana pri kupovini mobilnih mobilnih uređaja sa ugovornom obavezom na dve godine.
 
Kreditni biro je centralni nacionalni registar podataka o novčanim obavezama i o urednosti fizičkih i pravnih lica u izmirivanju obaveza prema bankama, davaocima lizinga i drugim pružaocima usluga. Kreditni biro je organizovan u okviru Udruženja banaka Srbije i nalazi se u Beogradu. Kreditnom birou podatke dostavljaju sve banke, davaoci lizinga, osiguravajuća društva, državni fondovi i drugi poverioci, koji su odgovorni za tačnost i ažurnost podataka koji se iskazuju u izveštajima Kreditnog biroa.

Kreditni biro za fizička lica vodi podatke o:
  • tekućim obavezama (obaveze po osnovu kredita, debitnim i kreditnim karticama, pozajmicama po tekućim računima/dozvoljenom minusu...)
  • potencijalnim obavezama (podaci o datim jemstvima po kreditima drugih fizičkih lica/žiranti)
  • neurednostima (docnjama) u izmirivanju tekućih obaveza i dr.
Kreditni biro vodi navedene podatke za prethodni period od 3 godine, tj. podaci se brišu u Kreditnom birou po isteku 3 godine, računajući od dana prestanka ugovornog odnosa o korišćenju usluge.

 
Izveštaj od Kreditnog biroa za fizička lica se može povući samo na osnovu date pismene saglasnosti građanina na koga se Izveštaj odnosi. U slučaju kupovine na internetu, kupac je dužan da obeleži polje da je saglasan da ga Telenor proveri u kreditnom birou.

Neurednost, odnosno kašnjenje u izmirivanju obaveza građana, predstavlja dospelu a neizmirenu obavezu od 60 i više dana. Na primer, kašnjenje po kreditu nastaje kada građanin ne uplati ratu kredita više od 60 dana, računajući od dana dospeća te rate ili kada nedozvoljeno prekoračenje po tekućem računu ne izmire u navedenom roku.
 
 

Kolačići nam pomažu da prikažemo određene funkcionalnosti i obezbedimo najbolje korisničko iskustvo.
Ukoliko nastavite da pretražujete ovaj sajt, pristajete na korišćenje kolačića.
Pogledajte Obaveštenje o kolačićima za vise informacija

Nastavi