Kada je Plavi petak svako nešto dobija - telefone, pametne satove, gigabajte, još neta za aplikacije, minute, popuste na telefone i popuste na dodatnu opremu.
Poseti Moj Telenor aplikaciju i ogrebi na naznačenom mestu. Ukoliko nemaš najnoviju verziju aplikacije, instaliraj odmah, jer uz Telenor na Ti dobijaš i redovnu preporuku usluga baš za tebe!
Plavi petak - dodatne informacije
Telenor je za svoje postpejd i pripejd korisnike fizička lica pripremio „Plavi petak“, dan kada svako nešto sigurno dobija!
- Svaki korisnik koji ima instaliranu Moj Telenor aplikaciju već od verzije 1.11 (Android, IOS) ostvaruje pravo učešća
- Za pregled dobitaka u sekciji „Plavi petak“ potrebna je najnovija verzija Moj Telenor aplikacije
- Da bi se dodelio mobilni telefon, pametan sat, saobraćaj ili vaučer sa popustom potrebno je ogrebati 70% i više ekrana na naznačenom mestu u Moj Telenor aplikaciji. Nakon što iskoči pop up meni, nagrada je uspešno ogrebana.
- Pokloni se dele u skladu sa korisničkim stažom, potrošnjom i drugim kriterijumima koji se definišu na sedmičnom nivou kako bi svi korisnici ostvarili pravo na poklon.
- Dodaci, internet za aplikacije i vaučeri su dostupni za sve postpejd i pripejd korisnike fizička lica svakog petka u periodu od 18.12.2020. do 25.06.2021. između 08:00 – 23:59h
- Dobijeni saobraćaj iz dodataka i aplikacija imaće prioritet u potrošnji u odnosu na saobraćaj raspoloživ u paketu i kupljenim dodacima
- Preostali saobraćaj iz dodataka i aplikacije možete da proverite u svakom trenutku putem Moj Telenor aplikacije na prvoj strani u delu Pregled
- Status aktivacije dodatka i aplikacije se proverava u sekciji „Plavi petak“ na Moj Telenor aplikaciji i tek nakon uspešne aktivacije dodatka ili aplikacije može da se koristi saobraćaj
- Ako korisnik iskoristi celu kvotu dodeljenog saobraćaja pre nego što istekne vremensko važenje dodatka ili aplikacije, dalje korišćenje saobraćaja neće biti moguće
- Dobijeni internet iz dodataka i aplikacija, minuti i SMS poruke važe isključivo u nacionalnom saobraćaju
- Da bi postpejd korisnik bio u mogućnosti da iskoristi ogrebane dodatke i digitalne vaučere potrebno je da broj bude u aktivnom statusu, tj. da mu nije onemogućen odlazni i dolazni saobraćaj, kao i da nije u statusu suspenzije
- Ukoliko je prošlo više od 60 dana od poslednje dopune, korišćenje ogrebanih dodataka i digitalnih vaučera za pripejd korisnike biće onemogućeno
- Pravo učešća imaju korisnici koji koriste govorni i internet saobraćaj na svom mobilnom telefonu
- Pravo učešća nemaju korisnici koji su na paketima Smartić, Junior sat, Pet tracker prepaid, Pet tracker postpaid,svi internet paketi, korisnici Telenor kućnog interneta.
- Donosilac vaučera koji omogućava popust za kupovinu mobilnog telefona mora da ispunjava uslove za zaključenje ugovora ili aneksa ugovora prema Opštim Uslovima. Vaučer se može iskoristiti isključivo za kupovinu mobilnog telefona na 12 ili 24 rate u Telenor prodavnicama uz zasnivanje ugovorne obaveze sa minimalnim ugovorenim trajanjem od 12 ili 24 meseca.
- Jedan vaučer koji omogućava popust za kupovinu mobilnog telefona važi isključivo za jednu kupovinu.
- Ukoliko se kupovina obavlja na 12 ili 24 rate iznos popusta koji se odobrava korišćenjem vaučera može umanjiti cenu mobilnog telefona maksimalno do konačne cene od 2.500 dinara sa uključenim PDV-om. Ovo je minimalna cena koja se može podeliti na rate.
- Odobreni popust će biti primenjen na cenu mobilnog telefona iz važećeg cenovnika nakon provere i ispunjenja uslova kreditne solventnosti u skladu sa Opštim Uslovima.
- Vaučer se može iskoristiti za kupovinu mobilnog telefona ili dodatne opreme u periodu od 18.12.2020. do najkasnije 25.07.2021. godine u 23:59h. Nakon ovog datuma nije moguće iskoristiti vaučer. Vaučer važi 30 dana od trenutka grebanja.
- Korisnici Play Start paketa neće imati mogućnost da ogrebu 10 GB interneta za aplikacije
- Da bi korisnik bio u mogućnosti da iskoristi vaučer sa popustom za kupovinu telefona ili dodatne opreme, kao i za kupovinu telefona, pametnog sata, narukvice ili Pet tracker uređaja po ceni od 1 dinar neophodno je da ima izmirena sva dugovanja prema Telenoru, kao i prema Mobi banci.
- Korisnik koji osvoji poklon vaučer za kupovinu dodatne opreme u iznosu od 1.000 dinara, vaučer može da iskoristi isključivo za kupovinu pametnog sata ili bira između kupovine pametnog sata ili originalne dodatne opreme, zavisno šta je tačno naznačeno u opisu nagrade. Poklon vaučer ne važi za kupovinu narukvica i Smartić satića. Vaučer važi 30 dana od trenutka grebanja.
Poklon kod „6 mesečnih pretplata po 1 dinar“
Pripejd korisnici koji su osvojili poklon kod „6 mesečnih pretplata po 1 dinar“ uz prelazak na postpejd i odluče da ga iskoriste, imaju obavezu da prihvate ugovornu obavezu od 24 meseca minimalnog korisničkog trajanja bez kupovine telefona uz izabrani tarifni paket. Korisnici koji su ostvarili pravo na podsticaj su u obavezi da uredno i u potpunosti izmiruje svoje mesečne račune.
Ponuda podrazumeva popust na mesečnu pretplatu u iznosu zavisnom od odabranog tarifnog paketa u trajanju od 24 mesečna obračunska perioda. Tokom prvih 6 mesečnih obračunskih perioda pretplata će iznositi 1 dinar sa uključenim PDV-om, a zatim se primenjuje popust na mesečnu pretplatu u skladu sa izabranim paketom tokom preostalih 18 mesečnih obračunskih perioda. Ponuda počinje sa mesecom aktivacije ugovora kao prvim obračunskim periodom. Uslovi i cene tarifnih paketa prikazani su u Opštim uslovima Plavog petka.
Prethodni uslov za zaključenje ugovora sa Telenorom je da korisnik nema dugovanja prema Telenoru i da ispunjava uslove za zaključenje ugovora u skladu sa Opštim uslovima pružanja i korišćenja usluga u javnoj mobilnoj komunikacionoj mreži Telenor d.o.o. Beograd (u daljem tekstu: Opšti uslovi).
Plavi petak - partneri
Telenor će za navedene korisnike dodeljivati vaučere sa popustima za poručivanje hrane na sajtu Donesi.com. i na Donesi aplikaciji. Vaučer se može iskoristiti u roku od četiri dana od trenutka grebanja. Spisak raspoloživih restorana na koje je moguće primeniti vaučer sa popustom, uputstvo za korišćenje, kao i informacije o načinu podnošenja prigovora ili pitanja u vezi sa korišćenjem vaučera mogu se pronaći na internet stranici www.donesi.com. ili direktno putem mail adrese info@donesi.com. Kompanija koja pruža usluge posredstvom sajta Donesi.com i Donesi aplikacije snosi celokupnu odgovornost prema korisniku u pogledu validnosti, ispravnosti ili mogućnosti aktivacije, odnosno korišćenja vaučera, te stoga Telenor ne snosi bilo kakvu odgovornost prema korisniku u pogledu ovih svojstava vaučera.
Telenor će za navedene korisnike dodeljivati vaučere kojima se obezbeđuje određena pogodnost (popust na cenu i sl.) prilikom kupovine književnih izdanja ili drugih proizvoda koji su u ponudi u „Delfi“ knjižarama. Vaučer se može iskoristiti u roku od 14 dana po njegovom dobijanju. Spisak raspoloživih knjižara u kojima je moguće iskoristiti vaučer sa popustom korisnici mogu pronaći na internet stranici www.delfi.rs. U slučaju bilo koje vrste reklamacija u vezi sa korišćenjem osvojenog vaučera molimo vas da posetite najbližu Delfi knjižaru. Delfi knjižare snose celokupnu odgovornost prema korisniku u pogledu validnosti, ispravnosti ili mogućnosti aktivacije, odnosno korišćenja vaučera, te stoga Telenor ne snosi bilo kakvu odgovornost prema korisniku u pogledu ovih svojstava vaučera. Osvojeni popusti se ne mogu sabirati sa trenutno važećim popustima u Delfi knjižarama.
Telenor će za navedene korisnike dodeljivati vaučere kojima se obezbeđuje popust do 30% za jednu kupovinu u Gigatron prodajnim objektima. Vaučer se može iskoristiti u roku od 15 dana po njegovom dobijanju. Popust važi za plaćanje gotovinom, čekovima i platnim karticama sa dospećem odmah. Popust se ne može sabirati sa drugim popustima. Popust ne važi na artiklima označenim sa ŠOK cena i na TOP artikle. Popust se ne može ostvariti na WEB prodavnici. Detaljnije informacije o korišćenju promo koda pogledaje u sekciji Plavi petak u delu Pregled dobitaka ili posetite Gigatron prodavnicu. Spisak raspoloživih prodajnih objekata u kojima je moguće iskoristiti vaučer sa popustom korisnici mogu pronaći na internet stranici www.gigatron.rs. U slučaju bilo koje vrste reklamacija u vezi sa korišćenjem osvojenog vaučera molimo vas da pošaljete mail na plavipetak@gigatronshop.com. Gigatron snosi celokupnu odgovornost prema korisniku u pogledu validnosti, ispravnosti ili mogućnosti aktivacije, odnosno korišćenja vaučera, te stoga Telenor ne snosi bilo kakvu odgovornost prema korisniku u pogledu ovih svojstava vaučera.
Telenor će za navedene korisnike dodeljivati vaučere kojima se obezbeđuje popust do 20% za navedeni osvojeni tretman u Ascendens centru. Vaučer se može iskoristiti u roku od mesec dana po njegovom dobijanju. Vaučer možete iskoristiti u Ascendens centru na adresi Bulevar Milutina Milankovića 168 1B, Novi Beograd, a za više informacija pozovite 063/231-988. U slučaju bilo koje vrste reklamacija u vezi sa korišćenjem osvojenog vaučera molimo vas da posetite Ascendens centar ili pošaljete mail na office@ascendens.rs. Ascendens snosi celokupnu odgovornost prema korisniku u pogledu validnosti, ispravnosti ili mogućnosti aktivacije, odnosno korišćenja vaučera, te stoga Telenor ne snosi bilo kakvu odgovornost prema korisniku u pogledu ovih svojstava vaučera.
Telenor na Ti - dodatne informacije
- Korisnicima je omogućena višestruka aktivacija preporučenih dodataka u bilo kom trenutku u delu „Telenor na Ti“ . Saobraćaj se sabira i važi do momenta poslednje aktivacije dodatka.
- Bez obzira na način aktivacije dodatka, da li je preko Moj Telenor aplikacije ili pozivanjem *111# menija u delu „Telenor na Ti“, potrebno je da korisnik sačeka SMS poruku sa potvrdom o uspešnoj aktivaciji dodatka i tek nakon toga može da koristi saobraćaj iz dodatka.
- Ako korisnik iskoristi celu kvotu saobraćaja iz kupljenog dodatka pre nego što istekne vremensko važenje dodatka ,dalje korišćenje saobraćaja (internet, minuti, sms) neće biti moguće u slučaju da je potrošen saobraćaj iz paketa.
- Kupljeni dodaci u delu „Telenor na Ti“ imaju prioritet u potrošnji u odnosu na paket.
- Internet iz dodataka i aplikacija, minuti i SMS poruke važe isključivo u nacionalnom saobraćaju.
- Personalizovane ponude su kreirane za korisnike u aktivnom statusu.
- Preporuka je najnovija verzija Moj Telenor aplikacije.
- Preporuke nisu moguće na Paketima Play Start i Play Plus, jer korisnik uvek plaća isti račun, kao i na hibridnim paketima.