Kako da platim račun?


Osim odlaskom u prodavnicu ili na platno mesto, uplatu možeš da izvršiš i putem interneta, a čak i sa svog mobilnog telefona uz pomoć Moj Telenor aplikacije. Pogledaj ispod detaljnije uputsvo za uplatu računa onlajn.

 
 

Onlajn plaćanje računa


Pokreni Moj Telenor aplikaciju i na stranici "Račun" odaberi račun koji želiš da platiš. Kada potvrdiš klikom na dugme "Plati račun" unesi imejl adresu za dostavu potvrde o plaćanju, a zatim unesi podatke sa svoje kartice.


Sačuvaj karticu i svako naredno plaćanje izvrši brzo i jednostavno, na klik. Ne moraš da brineš o sigurnosti svojih podataka. Broj platne kartice i ostale lične informacije će biti kriptovane i sačuvane na sigurno mesto. 



 

 
 
Napomena: Gledanje video uputstva podrazumeva otvaranje Youtube internet linka, i potrošnju internet saobraćaja iz paketa ili tarifnih dodataka.
 

E-račun


Aktiviraj E-račun uslugu i račun će ti biti dostavljen na željenu mejl adresu, a plaćanje možeš da izvršiš samo jednim klikom.


Uslugu možeš da aktiviraš putem Moj Telenor aplikacije ili portala.


 

Telenor prodavnica


Svaki postpejd račun možeš da platiš u Telenor prodavnici ili na drugim platnim mestima (kao što su banke, pošte ili menjačnice). Potrebno je samo da poneseš račun prilikom posete prodavnici*.



*Provizija za uslugu plaćanja računa u Telenor prodavnici iznosi 50 dinara.

 

Trajni nalog


Prepustite banci da misli o vašim mesečnim obavezama i to bez provizije.


Trajni nalog je usluga kojom dajete ovlašćenje banci da obavlja plaćanje vaših Telenor postpejd računa na datum dospeća.


 

Internet bankarstvo



Račun za svoj postpejd broj možeš da platiš onlajn i putem internet bankarstva.


Poseti mobilnu ili internet aplikaciju svoje banke i popuni elektronsku uplatnicu.




 

 
 

Kolačići nam pomažu da prikažemo određene funkcionalnosti i obezbedimo najbolje korisničko iskustvo.
Ukoliko nastavite da pretražujete ovaj sajt, pristajete na korišćenje kolačića.
Pogledajte Obaveštenje o kolačićima za vise informacija

Nastavi