Podrška

Share this:

Menu
PRIVATNI KORISNICI PODRŠKA

Share this:

  • Poslao sam jednu poruku, a u specifikaciji saobraćaja je prikazano da sam je slao nekoliko puta u razmacima od po nekoliko sekundi.

  • Poslao sam SMS poruke, a u specifikaciji saobraćaja su prikazane i naplaćene kao MMS.

  • Poslao sam poruku i dobio informaciju da nije isporučena, ali mi je ipak naplaćena.

  • U poruci sam imao informaciju da imam još besplatnog saobraćaja, a u računu mi je naplaćeno korišćenje.

  • U specifikaciji imam konekcije od nekoliko KB koje nisam ostvario.

  • Preuzimao sam sadržaj sa interneta i sada imam virus u aparatu/računaru.

  • U računu mi je fakturisan internet, a ja ga ne koristim.

  • Koristim WIFI a naplaćen mi je internet.

  • U računu mi je obračunat roming saobraćaj, a nisam koristio roming.

  • U specifikaciji mi je prikazano da sam slao poruke ka broju +38163100100, nisam slao poruke ka tom broju/ slao sam poruke ka drugim brojevima.

  • Ne slaže mi se količina ostvarenog GPRS saobraćaja u specifikaciji i računu.

  • U računu mi je prikazan GPRS saobraćaj, a ja ga nisam koristio u romingu.

  • U specifikaciji su evidentirani brojevi koje nisam pozivao, već su sa tih brojeva mene pozivali a pozivi su naplaćeni

  • Naplaćen mi je poziv koji je evidentiran u specifikaciji saobraćaja, a u koloni gde bi trebalo da bude prikazan broj je prazno polje.

  • Zašto mi telefon ne prikazuje naziv mreže koju koristim u romingu.

  • Kupio sam roming kartu za Crnu Goru a naplaćen mi je saobraćaj

  • Zašto mi telefon prikazuje Promonte a ne Telenor Crna Gora.

  • Imao sam propušten poziv sa nepoznatog broja iz inostranstva i kada sam pozvao da proverim, račun mi se veoma uvećao.

  • U specifikaciji mi je prikazana jedna dužina trajanja poziva, a u računu druga.

  • Imam evidentiran poziv ka inostranoj mreži, a nisam ga ostvario.

  • Rekli su mi da je preusmerenje poziva besplatno.

  • Rekli su mi da je preusmerenje poziva besplatno.

  • Zaključio sam aneks i promenio paket, ali mi se uvećalo trenutno stanje.

  • U računu mi se pojavljuju neki Premium servisi

  • Telefonu koji je kupljen preko Telenorovog prodajnog kanala je potreban servis. Šta je u tom slučaju neophodno uraditi?

  • Procedura za predaju i prijem telefona

  • Da li dobijam zamenski aparat prilikom predaje uređaja na servis ? U kom roku je neophodno vratiti zamenski uređaj? Ako sam oštetio zamenski uređaj koja je procedura?

  • Ko sme da preda uređaj na proveru ispravnosti?

  • Koliko traje garancija na telefon/tablet? Da li se produžava garancija na telefon/tablet za period testiranja njegove ispravnosti od strane servisa?

  • Koliko traje garancija na dodatnu opremu?

  • Da li je zakonom definisan maksimalan broj dana za proveru ispravnosti uređaja od strane servisa?

  • Pre nego da predate telefon na servis preporučujemo da:

  • Kupili ste aparat u čijem imenu se pominje Telenor. Ko proverava ispravnost tih telefona?

  • LAPTOP/MODEM

  • Laptop - procedura za predaju na servis/prijem sa servisa

  • Procedura za predaju modema/MiFi rutera na servis

  • Da li se produžava garancija na računar odnosno modem/MiFi ruter za period testiranja njegove ispravnosti od strane servisa?

  • Servis je odobrio zamenu mog laptopa? Koliko važi garancija na novi laptop koji sam dobio umesto prethodnog?

  • Da li je zakonom definisan maksimalan broj dana za proveru ispravnosti modema/MiFi rutera/računara od strane servisa?

  • Od pre nekoliko dana ne mogu da pozivam i da surfujem netom, a ne rade mi ni aplikacije. O čemu je reč?

  • Kako mogu da pređem na pripejd?

  • Kako mogu da proverim koji tarifni paket koristim?

  • Kada se plaća učešće? Mogu li da ga platim na rate?

  • Poručio/la sam karticu putem webshopa, ali nije aktivna kada je ubacim u telefon. O čemu je reč?

  • Prilikom obnove ugovora sam izabrao/la ponudu u okviru koje mogu da kupim telefon u svakom trenutku. Međutim, tokom poručivanja dobijam info da kupovina nije moguća jer na broju postoji ugovorna obaveza. O čemu je reč?

  • U kom periodu kurirska služba vrši isporuku?

  • Kako da sklopim ugovor i koja dokumentacija mi je potrebna?

  • Koji tarifni paketi su dostupni za poslovne korisnike?

  • Kako da dobijem listing poziva?

  • Gde mogu da koristim internet?

  • Kako da proverim da li je porudžbenica uspešno kreirana?

  • Kako da stupim u kontakt sa operaterom kada pozovem broj 9000?

  • Koja je cena pripejd paketa i šta sadrži?

  • Kako da proverim listing putem portala Moj Telenor?

  • Kako da uključim/isključim obaveštenja o propuštenim pozivima?

  • Kojom brzinom mogu da surfujem internetom?

  • Platio sam račun sa zakašnjenjem kako da izbegnem isključenje broja?

  • Kako da sakrijem identifikaciju odlaznog poziva?

  • Kako da aktiviram novi pripejd broj?

  • Kako da poručim telefon za moj postpaid broj?

  • Platio sam račun, kako da uključim broj nakon isključenja?

  • Kako se tarifira internet konekcija?

  • Kako da proverim kada mi ističe rok važenja dopune?

  • Kako da platim račun?

  • Kako mogu da promenim broj koji koristim?

  • Kojim platim karticama mogu izvršiti plaćanje?

  • Uz koje tarifne pakete je moguće kupiti telefonske aparate?

  • Kako da proverim koliko kredita imam?

  • Kako da ukinem preusmerenja na telefonu?

  • U kojem roku mogu da očekujem isporuku uređaja?

  • Koje tarifne dodatke mogu da aktiviram na broju?

  • Kako da platim svoj račun online, putem eRačuna?

  • Kako mogu da saznam serijski (IMEI) broj telefona koji koristim?

  • Šta je premium servis?

  • Kako da izmenim vreme i adresu isporuke ili otkažem porudžbenicu?

  • Kako da promenim adresu na koju mi stiže račun?

  • Kako da proverim stanje na računu?

  • Da li mogu da koristim više tarifnih dodataka na svom broju?

  • Kako da prebacim dopunu sa jednog pripejd broja na drugi?

  • Kako da proverim stanje računa na Telenor Internet modemu?

  • Šta je to Kreditni Biro?

  • Kako proveravam trenutno zaduženje dok sam u roamingu?

  • Uz koji paket mogu da kupim broj?

  • Kako dodatke mogu aktivirati/deaktivirati?

  • Kako da zamenim ukradenu/ izgubljenu/ oštećenu pripejd karticu?

  • Kako da proverim stanje na računu?

  • Kako da saznam da li mi je uplata proknjižena?

  • Kako da dopunim svoj pripejd broj?

  • Kako se prikazuje trenutno zaduženje dok sam u roamingu?

  • Kako se naplaćuje pretplata za dodatak u mesecu u kojem uradim deaktivaciju?

  • Kako da preko vašeg web shop-a kupim novi broj i uređaj?

  • Kako mogu promeniti paket koji trenutno koristim?

  • Kako da prijavim uznemiravanje na broju?

  • Kako da prebacim broj na postpejd?

  • Da li mogu da izvršim prenos vlasništva za svoj broj i kako?

  • Kako da aktiviram govornu poštu?

  • Da li na pripejd broju mogu da sakrijem broj pri pozivanju?

  • Na računu mi je prikazan prenos podataka preko interneta, a uslugu nisam koristio. Šta je u pitanju?

  • Kako se obračunava saobraćaj u mesecu u kojem izvršim promenu paketa?

  • Kako registrovani pripejd broj da registrujem na drugo ime?

  • Stigao mi je visok račun. Da li mogu da ga platim u ratama?

  • Zbog čega su promocije različite za svaki broj?

  • Izgubio sam ugovor kako mogu da dobijem kopiju?

  • Da li mogu da kupim telefon bez promene paketa?

  • Šta se dešava kada koristim SOS, a ne uplatim kredit posle petog dana?

  • Izgubio sam račun kako mogu da dobijem kopiju?

  • Izgubio sam telefon, kako mogu da suspendujem broj, da ne dođe do neželjenih troškova?

  • Kako mogu da saznam do kada traje ugovorna obaveza na mom broju?

  • Kako mogu da saznam PUK1 i PUK2 za svoj broj?

  • Kako da znam koji tarifni paket koristim?

  • Da li mogu koristiti zabranu pozivanja?

  • Kako da podesim svoj telefon za korišćenje interneta?

  • Koji su parametri za podešavanje pristupa Internetu?

  • Prilikom plaćanja računa napisao sam pogrešan poziv na broj. Kako mogu to da ispravim?

  • Kako da proverim na šta su potrošen internet saobraćaj?

  • Želim da zamenim standardnu karticu za mikro, da li postoji mogućnost da sačuvam kontakte?

  • Da li mogu da primam pozive dok koristim internet?

  • Šta da radim ako mi je usporena internet konekcija?

Nema rezultata...

 
 
Obaveštenja za korisnike
 
 

Tvoj uređaj

 





PODEŠAVANJE UREĐAJA


Lako, brzo i besplatno podesite svoj mobilni aparat za korišćenje Telenor usluga sa vizuelnim vodičem.








TELEFONI NA SERVISU


Proverite trenutno stanje vašeg telefona koji je predat u ovlašćeni servis na popravku. 



 
 
 
 
 
 

Moj Telenor

Moj Telenor aplikacija ti daje mogućnost da pratiš preostali saobraćaj u tekućem mesecu, imaš detaljan uvid u svoje račune i da ih plaćaš lako bez provizije. Takođe, imaš opciju da upravljaš svim svojim brojevima koje imaš u Telenor mreži, kao i da aktiviraš dodatke po želji.

 

 

 
Najbolje ocenjena među mobilnim operatorima
u Srbiji
 

Više od 1.000.000

preuzimanja od strane korisnika
 
 
 
 
 

I dalje imaš pitanja?


Kontaktiraj nas direktno ili pronađi najbližu prodavnicu.