Menu
NAZAD
 

U Kragujevcu otvoren prvi društveni klub za decu i mlade sa smetnjama u razvoju

Telenor fondacija nastavlja saradnju sa Centrom za kvalitetno obrazovanje

2. februar 2010. - Deca i mladi sa smetnjama u razvoju iz Kragujevca dobili su svoj prvi društveni klub, u okviru Specijalne škole za osnovno i srednje obrazovanje „Vukašin Marković“ u Kragujevcu. U učenju, sticanju veština i igri pridruživaće im se i vršnjaci iz redovnih škola.
 
 
Svečano ga je otvorio izvršni direktor Telenora Ćel Morten Jonsen i najviši predstavnici gradske uprave Kragujevca.
 
Klub će biti mesto za održavanje kreativnih radionica, koje će omogućiti deci ne samo da uče već i da se druže i zabavljaju. Prostor Kluba potpuno je renoviran, opremljen računarima i prilagođen potrebama dece ometene u razvoju.
 
Projekat „Klub za decu i mlade“ predstavlja odgovor na potrebe dece i mladih sa smetnjama u razvoju, ali i ostale dece u Kragujevcu, i rezultat je saradnje Telenor fondacije i Centra za kvalitetno obrazovanje.
 
- Osnivanju kluba je prethodilo istraživanje sprovedeno tokom dugogodišnje saradnje Centra za kvalitetno obrazovanje sa lokalnim institucijama u oblasti socijalne politike. Klub predstavlja novi mehanizam i kanal komunikacije između dece i mladih koji pohađaju specijalnu školu i dece i mladih opšte populacije. Želja je da on doprinese smanjenju negativnog uticaja segregacije kojoj su izložena ova deca i mladi i povećanja sposobnosti i mogućnosti da se u budućnosti ravnopravnije uključuju u društvo, kaže Jelena Čoko, direktorka Centra za kvalitetno obrazovanje.
 
Pored finansijske pomoći, Telenor fondacija je Društvenom klubu u Kragujevcu poklonila računarsku opremu, edukativno-zabavni materijal i nameštaj, i pomogla adaptaciju prostorija kluba.
 
Nakon otvorenog Društvenog kluba u Specijalnoj bolnici za rehabilitaciju i ortopedsku protetiku u Beogradu, ovo je drugi zajednički projekat Telenor fondacije i Centra za kvalitetno obrazovanje. Jedan od strateških ciljeva Telenor fondacije jeste pružanje pomoći društveno ugroženim grupama i stvaranju inkluzivnog društva. Podrškom uspostavljanju i funkcionisanju Kluba, kompanija Telenor nastavlja da promoviše značaj odgovornosti i brige za zajednicu u kojoj posluje.
 
Telenor je sedmi po veličini mobilni operator na svetu sa 172 miliona korisnika u 14 zemalja, od čega 2,832 miliona u Srbiji. Za tri godine poslovanja u našoj zemlji Telenor je otvorio 43 prodavnice širom zemlje i potpuno obnovio 3G mrežu, koja sada pokriva 250 gradova i manjih mesta, čime je u većem delu zemlje omogućen pristup brzom širokopojasnom Internetu. Širom sveta Telenor se zalaže za očuvanje životne sredine primenom strateških programa u kojima učestvuje i Telenor u Srbiji. Koncept društvene odgovornosti primenjuje se i kroz rad Telenor fondacije, koja se bavi ulaganjem u kulturu i umetnost, obrazovanjem mladih i podrškom društvenougroženim grupama.