Menu
O TELENORU NOVOSTI NOVOSTI I SAOPSTENJA TELENOROV KALENDAR "NOVO LICE GRADA" ZA 2009.
NAZAD
 

Telenorov kalendar "Novo lice grada" za 2009.

Kalendar je napravljen od recikliranog papira i upakovan u platnenu kesu od obnovljivih materijala

 
11. decembar 2008. – Reprodukcije umetničkih radova nastalih u projektima „Pokreni grad“ i „Art2sitON“ čine Telenorov kalendar za 2009. godinu. Kalendar „Novo lice grada“ napravljen je od recikliranog papira, a upakovan je u platnenu kesu od obnovljivih materijala. Po isteku 2009. kalendar može da se koristi kao fascikla, dok platnena kesa može da bude neizostavan detalj prilikom odlaska u jutarnju nabavku, ali i u popodnevnu šetnju gradom. Na ovaj način, Telenor nastavlja da doprinosi zaštiti i očuvanju životne sredine.

Autor dizajna je Igor Oršolić, učesnik projekta „Pokreni grad” i autor murala u Novom Pazaru, umetnički direktor brojnih nezavisnih projekata i dobitnik nagrada Bizart, Magdalena i Grifon.

„Novo lice grada“ predstavlja i krunu saradnje Telenor fondacije i Platforme za savremenu umetnost „Kiosk“ na projektima čija je inicijativa bila oživljavanje umetničke scene u Srbiji. Zahvaljujući zajedničkom radu u okviru projekta „Pokreni grad“ 19 gradova u Srbiji ulepšano je muralima, dok je Beograd projektom „Art2sitOn“ dobio jedinstven ulični nameštaj na najposećenijim gradskim lokacijama.
 
Kalendar „Novo lice grada“ kao podsećanje na projekte kojima je Telenor fondacija podržala umetnike da preoblikuju svakodnevni život građana Srbije tako što su svoje radove izveli u javnom prostoru, drugi je po redu koji ova kompanija pravi. „Challenge the wall“, kalendar za 2008, predstavljao je reprodukciju 12 najboljih radova sa nagradnog konkursa za dizajn Telenor tapeta.

Plastične kese ozbiljno zagađuju životnu sredinu

Angažovanjem na izradi kalendara od obnovljivih materijala, Telenor želi da skrene pažnju javnosti na značaj održavanja i unapređenja životne sredine, jer zagađivanje plastičnim kesama u svetu spada među najveće ekološke probleme. U Srbiji se tokom jedne godine odbaci u proseku milijardu i po plastičnih kesa. Plastične kese najčešće se koriste po dvadesetak minuta, dok je za njihovu razgradnju potrebno i do hiljadu godina. Površina kesa koje se godišnje bace u našoj zemlji mogla bi tri puta da prekrije Srbiju.

Telenor je i prva kompanija u Srbiji koja je pokrenula recikliranje mobilnih i fiksnih telefona, u kojoj je do sada obrađeno više od 70 000 telefona.