Menu
O TELENORU NOVOSTI NOVOSTI I SAOPSTENJA TELENOR POMAŽE ŽRTVE POPLAVA U AZIJI
NAZAD
 

Telenor pomaže žrtve poplava u Aziji

8. avgust 2007. – Rukovodstva i zaposleni tri kompanije Telenor Grupe – Graminfon (Grameenphone) iz Bangladeša, Telenor Pakistana i norveškog Telenora – pokrenuli  su dobrovoljnu akciju i dali priloge za pomoć žrtvama poplava u ovim dvema azijskim državama.

Prema podacima Ujedinjenih nacija, u Bangladešu je oko osam miliona ljudi pogođeno teškim poplavama. Graminfon, lokalna kompanija u kojoj Telenor ima 62 odsto vlasničkog udela, pridružio se naporima raspodele vanredne pomoći, mahom hrane i drugih osnovnih potrepština, u različitim delovima Dake, Radžšahe i Silheta. Brojni zaposleni ove kompanije dobrovoljno učestvuju u dostavljanju pomoći.

Danas je, kao dopuna ovom učešću u životu zajednice, Generalni direktor Graminfona Erik Os predao Glavnom savetniku za Fond pomoći tri čeka u vrednosti od oko 453 000 evra. Zaposleni Graminfona u Fond su uplatili i po jednu svoju dnevnicu.

Monsun u južnoj Aziji doneo je poplave celom regionu, pa i Pakistanu. Telenor Pakistan i njegovi zaposleni pridružili su se akcijama dopremanja hrane i pijaće vode za oko 10 000 porodica u najteže pogođenim krajevima.

Širom zemlje zaposleni Telenor Pakistana nesebično su pomogli i Fond za pomoć od poplava, koji su sami pokrenuli. Odeljenje za kompanijsku odgovornost Telenor Pakistana samo je prikupilo sumu jednaku onoj koju su prikupili zaposleni Kompanije. Ukupan iznos pomogao je da se zadovolje osnovne potrebe nekoliko hiljada ljudi.

 
 
Veliki broj zaposlenih i volontera angažovan je na dopremanju pomoći ugroženom stanovništvu