Menu
O TELENORU NOVOSTI NOVOSTI I SAOPSTENJA TELENOR OTVORIO ZAJEDNIČKI KONTAKT CENTAR ZA KORISNIKE U SRBIJI I MAĐARSKOJ
NAZAD
 

Telenor otvorio zajednički kontakt centar za korisnike u Srbiji i Mađarskoj

Prvi put na jednom mestu podrška korisnicima iz dve zemlje
 25. septembar 2013 – Telenor je u Subotici danas zvanično otvorio prvi Kontakt centar koji će na jednom mestu pružati telefonsku podršku korisnicima Telenorovih usluga u dve zemlje –  Srbiji i Mađarskoj.

Centar su otvorili Stefan Lazarević, državni sekretar za telekomunikacije, informaciono društvo i poštanski saobraćaj, Modest Dulić, gradonačelnik Subotice i Uve Fredhajm, generalni direktor Telenora Srbije.

„Telekomunikacije su jedna od najdinamičnijih privrednih grana u Srbiji i imaju veliki uticaj na razvoj i privredni rast, a njihov udeo u bruto društvenom proizvodu Srbije iznosi 5,5 odsto. Od velikog je značaj imati Telenor na našem tržištu, jer je to jedan kreativan, inovativan i moderan sistem, ali i dobar poslodavac i društveno odgovorna kompanija. Drago što je Telenor odlučio da proširi svoje poslovanje koje uključuje korisnike iz dve zemlje. Ovaj potez predstavlja dobar poziv za druge kompanije da ulažu u našu zemlju. Telenor, jedan od najvećih svetskih operatora, konstantnim investicijama, širenjem svoje mreže i servisa koje nudi, pokazuje da ima poverenja u Republiku Srbiju i da postoje brojne mogućnosti za poslovanje u njoj,“ kaže Stefan Lazarević, državni sekretar za telekomunikacije.
Na slici levo: državni sekretar Stefan Lazarević  - dobar potez i poziv drugima da investiraju u Srbiji.
Na slici desno: agenti dvojezičnog kontakt centra.

U Centru je trenutno zaposleno tridesetoro novih ljudi sa srpskog i mađarskog govornog područja, koji čine uigrani tim agenata spremnih da odgovaraju na pozive korisnika i ujedno zadovolje visoke kriterijume u pružanju usluga.

Na taj način je i praktično počela da se sprovodi Telenorova dugoročna strategija razvoja Korisničkog servisa za centralnu i istočnu Evropu koja će omogućiti Telenoru da  korisnicima u regionu omogući najbolje korisničko iskustvo.

 „Konstantno tražimo bolje načine za pružanje što kvalitetnijih usluga našim korisnicima. Zahtevi korisnika rastu, a mi želimo da budemo spremni za budućnost i obezbedimo u svakom trenutku usluge evropskog kvaliteta. Uspostavljanje regionalnog Korisničkog servisa je logičan korak na tom putu. S obzirom na to da je Telenor Srbija lider u ovom delu Evrope, pogotovo kada je reč o zadovoljstvu korisnika kao ključnom pokazatelju učinka, onda je ovo prilika da podelimo naša iskustva i dobre prakse unutar Telenor Grupe”, kaže Uve Fredhajm, generalni direktor Telenora u Srbiji.

Za Suboticu ovaj Centar ima poseban značaj zbog doprinosa decentralizaciji poslovanja i razvoju lokalne zajednice.

„Grad Subotica u potpunosti prepoznaje značaj koji moderne komunikacione tehnologije imaju u razvoju lokalne zajednice jer upravo telekomunikaciona infrastruktura predstavlja garant novih investicija. U tom kontekstu, partnerstvo koje smo poslednjih godina izgradili sa Telenorom posmatramo kao jedan od ključnih uslova za dalja ulaganja, a time i otvaranje novih radnih mesta,“ kaže Modest Dulić, gradonačelnik Subotice.

Kontakt centar se nalazi u poslovnom centru Galerija u Subotici. Savremeno je opremljen i zadovoljava visoke tehničke standarde, ali i standarde u pogledu znanja i stepena stručnosti zaposlenih u pružanju usluga korisnicima.