Menu
O TELENORU NOVOSTI NOVOSTI I SAOPSTENJA REŠENJE ZA KORISNIKE SA PROBLEMOM NAKON PREUZIMANJA SOFTVERA ZA SAMSUNG GALAXY SII
NAZAD
 

Rešenje za korisnike sa problemom nakon preuzimanja softvera za Samsung Galaxy SII

5. april 2013 – Telenor je upoznat sa situacijom koju korisnici imaju sa modelom Samsung galaxy SII, nakon preuzimanja poslednje verzije softvera za ovaj model telefona. Rešenje je pronađeno, a u narednim jednostavnim koracima objasnićemo vam kako da ga primenite.
 
Bez potrebe za odlaskom u bilo koji servis, dovoljno je da pozovete jedan od ovlašćenih Samsung servisa, BG Elektronik (011/2086666) ili Promobil (011/3555047). Zaposleni u navedenim ovlašćenim servisima će tokom razgovora, uputiti korisnike u rešenje situacije. Preporučeno je da se ovaj poziv obavi sa drugog telefona kako bi Samsung Galaxy S II bio slobodan za rad. Nakon ovog procesa, nastaviće se nesmetano korišćenje ovog modela.
 
 
Radno vreme ovlašćenih servisa:
BG Elektronik – 011/208 6666 radno vreme, radnim danom 8-17, subotom 8-14
Promobi – 011/3555 047, radno vreme, radnim danom 9-20, subotom 9-15