Menu
O TELENORU NOVOSTI NOVOSTI I SAOPSTENJA PROJEKAT „SUSRET SA KUPCIMA“ PRVI PUT U SRBIJI
NAZAD
 

Projekat „Susret sa kupcima“ prvi put u Srbiji

Susret multinacionalnih kompanija i domaćih malih i srednjih preduzeća
 7. septembar 2007. - „Susret sa kupcima“ je koncept koji pojednostavljuje povezivanje kupaca - multinacionalnih kompanija, i potencijalnih dobavljača - domaćih malih i srednjih preduzeća. Kupci i potencijalni dobavljači otvorili su put saradnji uz obostranu uštedu resursa, vremena i napora.
 
Agencija za strana ulaganja i promociju izvoza Srbije (SIEPA) prvi put u Srbiji je organizovala „Susret sa kupcima“ u EXPO XXI Centru, u Beogradu. Petnaest multinacionalnih kompanija koje uspešno posluju u Srbiji, među kojima i Coca Cola, Telenor, Ball Packaging, Gorenje, Siemens, British American Tobacco i mnogi drugi učestvovalo je na događaju. Ove kompanije susrele su se sa predstavnicima više od 100 srpskih malih i srednjih preduzeća iz prehrambene, automobilske, hemijske, drvno-prerađivačke, metalo-prerađivačke i štamparske industrije, zatim industrije prerade guma i plastike. Manifestaciju je svečano otvorila Jasna Matić, državna sekretarka u Ministarstvu ekonomije i regionalnog razvoja Vlade Republike Srbije.
 
 
Novinari su pokazali interesovanje za planove Telenora i postavili nekoliko pitanja Mortenu Kristijansenu   
 
Na ovom skupu u ime Telenora govorio je Morten Kristijansen, direktor pravne službe i regulative, koji je istakao da je ovaj skup pre svega izvanredna prilika da se ostvare dobri poslovni kontakti i razmene iskustva u poslovanju. „Sa jedne strane, Telenor se, kao i ostale strane kompanije, prevashodno mora oslanjati na domaću prozvodnju, jer angažovanjem domaćih kompanija brže i povoljnije dolazimo do resursa koji su nam potrebni za kvalitetno obavljanje našeg osnovnog posla“, rekao je Kristijansen. „Sa druge strane, time se podstiče razvoj domaćeg znanja i brže se usvajaju nove tehonologije i standardi, čime se podstiče konkurentnost privrede“, zaključuje on.
 
 
U razgovoru sa prodavncima posetioci su mogli da saznaju više o Telenorovim uslugama i ponudi
 
Ova manifestacija predstavlja deo programa promocije ulaganja u Srbiju, koji finansira Evropska unija preko Evropske agencije za rekonstrukciju (EAR) u saradnji sa Svetskom bankom i Vladom Republike Srbije.

„Susret sa kupcima“ je u svetu široko primenjivan i rasprostranjen koncept. Naročito je bio odomaćen osamdesetih i devedesetih godina u Irskoj. Češka i Mađarska takođe predstavljaju uspešne primere zemalja u kojima je ovaj koncept dao odlične rezultate.