Menu
O TELENORU NOVOSTI NOVOSTI I SAOPSTENJA NOVO MESTO I NOVO ISKUSTVO ZA TELENOROVE KORISNIKE
NAZAD
 

Novo mesto i novo iskustvo za Telenorove korisnike

Interakcija, zadovoljstvo i zabava u kompletnoj Telenorovoj ponudi na jednom mestu u novoj prodavnici u Knez Mihailovoj ulici

 
18. jun 2008. – Digitalno nebo, interaktivni izlog, ekrani na dodir i sedišta od tehno gela samo su deo onoga što se može videti i isprobati u novoj, glavnoj Telenorovoj prodavnici, otvorenoj danas u Knez Mihailovoj ulici u Beogradu.

U prostoru koji po svojoj organizaciji, dizajnu i konceptu usluge pomera granice dosadašnjeg iskustva kupca, Telenor svojim korisnicima stavlja na raspolaganje visoku tehnologiju kako bi se što lakše i na zabavan način opredelili za uslugu i telefon po svojoj meri.
 
 
U prodavnici su upotrebljeni i materijali i rasveta kakvi do sada nisu korišćeni u našoj zemlji. „Objekat je zamišljen kao prostor okupljanja Telenorovih korisnika. Osnovna ideja bila je preplitanje dveju ravni, ravni tehnologije i prirode, koje su sjedinjene kako bi bile u funkciji ljudi. Bili smo vođeni idejom da prostor prodavnice u posetiocima treba da izazove kreativan, jednostavan i zanimljiv pristup sadržajima,“ kaže Maja Vidaković, arhitekta i koautorka dizajna prodavnice.
  
U novoj Telenorovoj prodavnici nalazi se i odvojena soba u vidu staklene kocke, gde korisnici mogu da se osame i u tišini obave kupovinu i potpišu ugovore. Svi mogu da se uključe i u interaktivnu slagalicu da bi složili sliku sa Telenorovih olimpijskih pripejd paketa.

Kao ekološki svesna kompanija, Telenor u ovoj prodavnici nema štampani promotivni materijal, već je omogućio svim kupcima da preko ekrana na dodir odaberu uputstvo o usluzi ili telefonu koji ih zanimaju, i samo odabrane delove odštampaju. Takođe, u ovoj prodavnici korisnicima je na raspolaganju i brzi, Telenor Internet.

 „Naša je ideja bila da u ovom prostoru omogućimo da se se interaktivnom komunikacijom korisnik edukuje, zabavi i isproba sve što ga zanima. U poslednjih godinu dana Telenor je otvorio više od 40 prodavnica širom Srbije zasnovanih na konceptu interaktivne kupovine. Ovom u Knez Mihailovoj ulici napravljen je još jedan korak bliže kakorisnicima, jer ona predstavlja krunu razvoja ovakvog koncepta i nadamo se da će postati mesto u koje će Beograđani rado svraćati,“ kažu u Telenoru.

Svečano otvaranje prodavnice, u subotu 21. juna, biće obeleženo i nastupom grupe „Spectacle de la Lune“ sa balerinom koja će svoju gimnastičku tačku izvesti viseći sa velikog balona nad ulicom. Predstava će trajati od 19 do 22 časa.

Kompletan projekat Telenorove prodavnice izveli su Maja Vidaković, Marko Basarovski, arhitekta, i Mihajlo Jurić, industrijski dizajner.