Pristanak na obradu podataka o ličnosti
Zašto nam je potreban vaš pristanak?
Zato što vi odlučujete kako će se upotrebljavati vaši podaci o ličnosti. Davanje pristanka je potrebno kako bi Telenor izvršio proveru da li su zadovoljeni kriterijumi za aktivaciju benefita predstavljenih u kampanji SJAJAN SPOJ (za dodatak: "1GB neta i 50% popusta na tekući račun"), i da prosledi podatke Mobi Banci. Ako pristanete da Telenor obrađuje vaše podatke o ličnosti za navedene svrhe, čuvaćemo ih koristeći sve odgovarajuće organizacione, tehničke i kadrovske mere u skladu sa Zakonom o zaštiti podataka o ličnosti.
Kontakt podaci Telenora i Lica za zaštitu podataka o ličnosti
Vaše podatke o ličnosti za svrhe kreiranja i dostavljanja komercijalnih i personalizovanih ponuda obrađuje Telenor d.o.o. Beograd, Omladinskih brigada br. 90, Beograd, matični broj: 20147229, u svojstvu Rukovaoca. Za sva pitanja u vezi sa obradom podataka o ličnosti kontaktirajte naš Korisnički centar. Kontakt podaci Korisničkog centra nalaze se na sledećoj veb stranici: https://www.telenor.rs/sr/o-telenoru/o-nama/kontakt. Kontakt podaci lica za zaštitu podataka o ličnosti Telenora su: dpo@telenor.rs.
Koje podatke o ličnosti Telenor obrađuje i na koji način?
Kako bi Telenor bio u prilici da izvrši proveru da li su zadovoljeni kriterijumi za aktivaciju dodatka "1GB dodatnog interneta i 50% popusta na održavanje tekućeg računa" (u daljem tekstu: dodatak), Telenor obrađuje sledeće podatke o ličnosti: pretplatnički broj, JMBG, podatke o ugovornoj obavezi i tarifnom paketu. Telenor započinje obradu navedenih podataka tek kada nam Mobi Banka dostavi informaciju da li su zadovoljeni uslovi na strani Mobi Banke, ukoliko i to na osnovu vašeg pristanka. Ukoliko su sa strane Telenora uslovi zadovoljeni, Telenor će Mobi banci proslediti samo informaciju da li su zadovoljeni uslovi za učešće, na osnovu čega se utvrđuje osnov za aktivaciju i omogućava sama aktivacija dodatka preko Mobi Banka aplikacije. Pravni osnov obrade Vaših podataka o ličnosti je pristanak u smislu čl. 12 st. 1 tč. 1 Zakona o zaštiti podataka o ličnosti . Obrada podataka o ličnosti za navedene svrhe podrazumeva automatizovanu obradu koja uključuje profilisanje što može dovesti do netačnih prognoza i procena, a posledica po Vas ogleda se u potencijalnom ne dostavljanju ponude, odnosno dostavljanje ponude koja ne odgovara Vašim korisničkim navikama.
Koliko dugo Telenor čuva podatke za navedene svrhe?
Telenor će čuvati vaše podatke o ličnosti za svrhe kreiranja i dostavljanja komercijalnih i personalizovanih ponuda u skladu sa zakonskim rokovima.
Da li Telenor prosleđuje i prenosi podatke o ličnosti?
Telenor prosleđuje vaše podatke o ličnosti (u skladu sa prethodnim opisom), za svrhe aktivacije dodatka, trećoj strani i to Mobi Banci. Telenor u ovu svrhu ne vrši prenos podataka o ličnosti za navedene svrhe izvan Republike Srbije.
Šta ako korisnik ne pristane na obradu podataka o ličnosti?
Davanje podataka o ličnosti za svrhu aktivacije dodatka ne predstavlja zakonsku niti ugovornu obavezu, ali predstavlja preduslov za aktivaciju dodatka. Ukoliko Telenor nema vaš pristanak za opisanu obradu podataka, nećemo biti u mogućnosti da utvrdimo da li zadovoljavate uslove za aktivaciju benefita i samim tim aktivacija dodatka neće biti moguća.
Koja su vaša prava u vezi sa obradom podataka o ličnosti?
U pogledu obrade podataka o ličnosti koju Telenor vrši za ovu svrhu, ostvarujete sledeća prava: pravo na pristup, pravo na ispravku i dopunu, u određenim slučajevima pravo na brisanje i pravo na ograničenje obrade, pravo na prigovor, kao i pravo na prenosivost podataka. Takođe, u svakom trenutku možete podneti pritužbu Povereniku za informacije od javnog značaja i zaštitu podataka o ličnosti ukoliko smatrate da obrada podataka o ličnosti nije u skladu sa Zakonom o zaštiti podataka o ličnosti.
Opoziv pristanka
Davanje pristanka je dobrovoljno i možete ga opozvati u svakom trenutku bez naknade i to putem mobilne aplikacije Mobi Banka. Opoziv pristanka može imati za posledicu deaktivaciju dodatka, obzirom da bez pristanka Telenor ne može da utvrdi da li su uslovi zadovoljeni. Povlačenje pristanka ne utiče na dopuštenost obrade koja je vršena pre opoziva. Više informacija o načinu na koji Telenor obrađuje Vaše podatke o ličnosti možete pronaći u Obaveštenju o privatnosti na adresi https://www.telenor.rs/sr/o-telenoru/o-nama/obavestenje-o-privatnosti .