Sjajno je kad ljudi rade baš ono što vole, ali kad rade zajedno, onda to vole još više! Jer jedni druge čine najboljim. Baš kao i mi. Telenor i Mobi Banka su Sjajan Spoj jer najbolje idu zajedno! Kad imaš račun i u Telenoru i u Mobi Banci, imaš i mnogo jakih prednosti, svakog meseca:

 
 
Vidiš, najbolje stvari ne treba razdvajati. Aktiviraj dodatak putem Mobi Banka aplikacije.
 

Detalji i Uslovi korišćenja:

 

Uslovi korišćenja:


Dodatak "1GB neta i 50% popusta na tekući račun" (u daljem tekstu dodatak) je namenjena zajedničkim korisnicima Telenora i Mobi Banke koji ispune odgovarajuće uslove za aktivaciju i korišćenje. Dodatak možeš da koristiš u periodu od aktivacije pa sve dok ispunjavaš uslove za korišćenje, a najkasnije dok ti traje ugovorna obaveza u Telenoru. Aktivacija i korišćenje dodatka za korisnike koji ispunjavaju potrebne uslove biće omogućeni bez dodatne nadoknade.


Dodatak podrazumeva:

  • 1GB interneta u Telenor mreži, u domaćem saobraćaju,
  • 50% popusta na održavanje računa u Mobi Banci i
  • Još povoljniji kurs u onlajn menjačnici Mobi Banke za kupovinu/prodaju EUR do iznosa od 3.000 EUR mesečno.


Aktivacija dodatka vrši se preko Mobi Banka aplikacije, kroz sekciju “SJAJAN SPOJ” dok detalje i status aktivacije možeš da pronađeš i na Moj Telenor aplikaciji.


Dodatak se automatski obnavlja/produžava svakog kalendarskog meseca ako su ispunjeni svi neophodni uslovi.


Napomena:

  • Ukoliko prestaneš da ispunjavaš bilo koji od uslova ili povučeš pristanak za obradu podataka u ovu svrhu, gubiš pravo na korišćenje dodatka.
  • Dodatak je moguće aktivirati do 04.02.2021. godine.

Detalji korišćenja:


Aktivacija:

  • Da bi korisnik mogao da aktivira dodatak, neophodno je da bude zajednički korisnik Telenora i Mobi Banke.
  • Pod zajedničkim korisnikom smatra se korisnik uz čiji JMBG postoji aktivna ugovorna obaveza u Telenor mreži, na odgovarajućem postpejd tarifnom paketu za fizička lica i aktivan bankovni račun u Mobi Banci za fizička lica.
  • Dodatak je dostupan za Telenor postpejd korisnike fizička lica koji su korisnici sledećih tarifnih paketa: Total 2, Total 4, Total 5, Total 8, Total 10, Total 15, Total 30, Play 5, Play 10, Go data+, Prenesi 400, Prenesi 500, Premium Total, Premium, Premium. i Premium+. Dodatak nije dostupan na komercijalnim tarifnim paketima (novi paketi – novembar 2020): Go Smart, Go Start, Go Start+, Go Data, Go Data+, Total 2, Total 5, Total 7, Total 12, Total 25, Total Data, Total Data+.
  • Pored odgovarajućeg tarifnog paketa, neophodno je da korisnik ima i aktivnu (tekuću) Ugovornu obavezu u Telenor mreži, bilo da je u pitanju Ugovor sa telefonom ili bez kupljenog telefona.
  • Dodatak je dostupan uz Starter i Progresiv račune u Mobi Banci.
  • Za sve vreme trajanja dodatka Mobi Banka će vršiti naplatu naknade za održavanje računa sa navedenim popustom.
  • Pored odgovarajućeg tipa računa u Mobi Banci, potrebno je da korisnikov račun bude aktivan (da nije ugašen ili u blokadi), da klijent nema dugovanja u Mobi Banci duža od 30 dana i da dugovanje nije veće od 1.000 dinara.
  • Na Moj Telenor aplikaciji u sekciji “SJAJAN SPOJ” nalaze se: opis dodatka, status aktivacije i link koji korisnika vodi na Mobi Banka aplikaciju preko koje se vrše svi dalji koraci do aktivacije.
  • Ukoliko korisnik započne aktivaciju dodatka sa Moj Telenor aplikacije, klikom na odgovarajuće dugme biće preusmeren na Play/App Store sa kog može da preuzme aplikaciju Mobi Banke, ukoliko je nema instaliranu i povezanu na svom telefonu ili da otvori aplikaciju ako je već instalirana na mobilnom uređaju. Na sledećem linku dostupan je način povezivanja Mobi Banka aplikacije.
  • Uslov za aktivaciju dodatka je prethodni pristanak korisnika za obradu i razmenu relevantnih podataka između Telenora i Mobi Banke, a u svrhu provere da li korisnik ispunjava sve neophodne kriterijume. Odobrenja se odnose na podatke i način obrade opisane na sledećim stranicima: Telenor, Mobi Banka. Pristanak se daje i povlači kroz Mobi Banka aplikaciju – nije moguće davanje delimičnog pristanka.
  • Nakon što je u predviđenu formu na Mobi Banka aplikaciji korisnik uneo broj u Telenor mreži na kojem želi da aktivira dodatak, korisnik daje pristanak za razmenu i način obrade podataka. Nakon toga, klikom na dugme za proveru, vrši se proverava da li korisnik ispunjva sve neophodne uslove za aktivaciju.
  • U slučaju neuspešne provere, korisnik će dobiti pop-up notifikaciju koja mu sugeriše zašto provera nije bila uspešna i koje dalje korake može da preduzme.
  • Ukoliko je provera bila uspešna (korisnik ispunjava sve kriterijume), pojaviće mu se dugme za aktivaciju dodatka. Klikom, korisnik aktivira dodatak.
  • Korisnik koji je dao potreban pristanak i uspešno prošao proveru kriterijuma, ali nije aktivirao dodatak, to može da uradi u narednih sat vremena. Nakon sat vremena korisnik mora da ponovi sve korake.
  • Informacija o statusu aktivacije (Aktivan/Neaktivan dodatak) biće dostupna na obe aplikacije u sekciji “SJAJAN SPOJ”.
  • Nakon aktivacije dodatka informacija o dodeljenom internetu dostupna je na aplikaciji Moj Telenor, a informacija o pogodnostima Mobi Banke je dostupna na aplikaciji Mobi Banke.
  • Dodatak važi u jednom kalendarskom mesecu, nakon čega se resetuje i produžava ukoliko korisnik ispunjava odgovarajuće uslove i benefit je i dalje komercijalno dostupan. Pogodnost važi najduže do isteka ugovorne obaveze.
  • U slučaju prevremene otplate ugovora u Telenoru, dodatak će biti automatski produžen za trajanje nove ugovorne obaveze ukoliko nova ugovorna obeveza zadovoljava sve neophodne uslove za aktivaciju i korišćenje, a dodatak se i dalje nalazi u komercijalnoj ponudi. Isto pravilo važi i u slučaju da korisnik vrši obnovu ugovorne obaveze (aneks ugovora) u danu isteka prethodne ugovorne obaveze pri kojoj je pogodnost bila aktivna.
  • Dodeljeni internet saobraćaj iz dodatka se troši pre internet saobraćaja iz Telenor tarifnog paketa i važi samo u domaćem internet saobraćaju.


Deaktivacija:


Telenor i Mobi Banka će izvršiti automatsku deaktivaciju dodatka u sledećim slučajevima:

  • korisnik je promenio Telenor tarifni paket na neki koji ne ispunjava uslove korišćenja;
  • korisniku je prestala Telenor Ugovorna obaveza uz koju je ostvario pravo na dodatak, i nije preuzeo novu koja ispunjava uslove za korišćenje dodatka dok je dodatak još uvek u komercijalnoj upotrebi;
  • korisnik je izvršio zamenu broja ili prenos vlasništva ili je izvršena deaktivacija Telenor Ugovora;
  • korisnik je promenio tip tekućeg računa u Mobi Banci na neki koji ne ispunjava uslove korišćenja;
  • korisnik je deaktivirao/ugasio račun u Mobi Banci;
  • račun korisnika u Mobi Banci je blokiran;
  • korisnik je napravio dugovanje ka Mobi Banci veće od 1.000 dinara i dugovanje je duže od 30 dana;
  • korisnik je povukao pristanak za razmenu i obradu podataka između Telenora i Mobi Banke. Korisnik može da povuče oba pristanka u svakom trenutku, putem Mobi Banka aplikacije;

Dodatne informacije:


  • U slučaju deaktivacije, korisnik će dobiti odgovarajuću SMS poruku sa razlogom deaktivacije.
  • Ponovna aktivacija deaktiviranog dodatka moguća je tek narednog kalendarskom meseca, ukoliko je dodatak i dalje komercijalno dostupna.
  • Dodatak je moguće koristiti samo na jednom broju u Telenor mreži, čak i ako korisnik ima više brojeva na svoje ime (na svom JMBG). Opšte pravilo za dodatak je – jedan račun u Mobi Banci, jedan broj u Telenoru, na istom JMBG.
  • Telenor i Mobi Banka zadržavaju pravo da zbog otklanjanja kvarova, održavanja i izgradnje ili preopterećenja Telenor mreže ili drugih predviđenih i nepredviđenih okolnosti privremeno, delimično ili potpuno obustave dostupnost svih ili pojedinih elemenata ovog dodatka, o čemu će korisnici biti blagovremeno obavešteni.
  • Aktivacijom dodatka korisnik potvrđuje da je upoznat i saglasan sa svim Uslovima korišćenja.
 
 

Kolačići nam pomažu da prikažemo određene funkcionalnosti i obezbedimo najbolje korisničko iskustvo.
Ukoliko nastavite da pretražujete ovaj sajt, pristajete na korišćenje kolačića.
Pogledajte Obaveštenje o kolačićima za vise informacija

Nastavi