Društvena odgovornost

Share this:

Menu

Share this:

 
Od dolaska Telenora na srpsko tržište trudimo se da budemo odgovoran i pouzdan partner društva u kojem živi i radi preko hiljadu naših zaposlenih. Sve što radimo ima uticaja kako na njih, tako i na naše korisnike, partnere, okolinu i društvo u najširem smislu te reči.  
 
Naša najveća snaga i motivacija leži u našoj stručnosti u oblasti digitalnih komunikacija i u iskrenom uverenju da upravo na temeljima tehnoloških inovacija uspešno gradimo zajedničku budućnost ne samo kao poslovni partneri, već i kao ravnopravni članovi zajednice.
 
Iz toga razloga, podstičemo naše partnere i zajedno sa njima razvijamo inicijative koje na temelju digitalnih rešenja prevazilaze izazove u važnim oblastima kao što su obrazovanje, inkluzije društveno ugroženih grupa, kultura i umetnost, kao i zaštita životne sredine. Istovremeno, svesni potencijalnih opasnosti i negativnih aspekata interneta, fokusirani smo na edukaciju i zaštiti na internetu, naročito kada su u pitanju deca.
 
Angažovanjem naših zaposlenih, stručnjaka iz različitih oblasti i obezbeđivanjem institucionalne podrške, želimo da omogućimo dugoročan efekat svih naših aktivnosti. 
 

Ingeborg Oefsthus, 
generalna direktorka Telenora i
predsednica Upravnog odbora Telenor fondacije
 
 

Odgovorno poslovanje

Mobilne komunikacije doprinose društvenoj integraciji omogućavajući ljudima da ostanu u kontaktu gde god da se nalaze. Povezanost i pristup komunikacionim servisima jeste način da se pobede siromaštvo, nepismenost i loše zdravstveno stanje, kao i da se pomogne ljudima da poboljšaju svoje životne uslove.

Iz tog razloga se mi u Telenoru trudimo da povežemo što veći broj pojedinaca, grupa i zajednica. Već deset godina u Srbiji, Telenor je aktivni učesnik rastuće digitalizacije društva, s ciljem da internet učinimo dostupnim svima. Naš uspeh je povezano društvo.
 
 

Telenor fondacija

Naša kompanija osnovala je Telenor fondaciju u martu 2007. godine sa željom da pomognemo u rešavanju određenih izazova sa kojima se suočava srpsko društvo. Iz tog razloga naša Fondacija inicira i podržava projekte koji nude delotvorna, održiva i razvojna rešenja na teritoriji cele Srbije.

Pažnja Telenor fondacije, usmerena je pre svega ka razvoju digitalnih rešenja u oblasti obrazovanja, socijalne inkluzije društveno ugroženih grupa, kulture i umetnosti, kao i zaštite životne sredine. 

 
 
 
 

Kako da apliciram?

 

Telenor fondacija pomaže razvoj srpskog društva i društvenu integraciju obezbeđujući što većem broju ljudi pristup komunikacijskim uslugama, podržavajući i inicirajući kreiranje digitalnih rešenja koji za cilj imaju prevazilaženje aktuelnih društvenih izazova i omogućavanje razvoj potencijala srpskog društva.


 
 
 

 

Telenor fondacija edukovala 4.000 osnovaca o lepom ponašanju na internetu

Telenor fondacija organizovala je događaj pod nazivom „Sajber bukvar“ za 4000 učenika osnovnih škola u cilju edukacije o bezbednom ponašanju na internetu. Muzičko scenski događaj organizovan je u partnerstvu sa kompanijom Huawei i uz podršku Ministarstva prosvete, nauke i tehnološkog razvoja, Ministarstva unutrašnjih poslova i UNICEF-a.

 

 

Globalni dogovor

Telenor d.o.o. uključen je u globalnu inicijativu za povezivanje društveno odgovornih kompanija s agencijama Ujedinjenih nacija, privredom, vladama i civilnim društvom.

Ta najveća svetska dobrovoljna inicijativa, nazvana Globalni dogovor UN-a, nastala je radi unapređenja deset univerzalno prihvaćenih principa o zaštiti ljudskih i radnih prava, očuvanju životne sredine i borbi protiv korupcije. Telenor daje svoj doprinos kako bi se širom sveta podigla svest o 17 novih Globalnih ciljeva za održivi razvoj. 
 
 

 
 

Forum za odgovorno poslovanje

Telenor Srbija član je Foruma za odgovorno poslovanje, mreže vodećih kompanija koje doprinose razvoju zajednice, podstičući razvoj društveno odgovornog poslovanja i uspostavljanje trajnih i stabilnih društveno odgovornih praksi u poslovnom sektoru.

Forum predstavlja platformu koja povezuje lidere iz poslovnog sveta s predstavnicima drugih delova društva, podstičući time međusektorski dijalog, saradnju i razmenu dobrih iskustava. Forum razvija praktična i održiva rešenja na sva četiri polja koja čine stubove društveno odgovornog poslovanja: lokalna zajednica, životna sredina, radno okruženje i tržište.