BIZNIS KORISNICI PODRŠKA ČESTO POSTAVLJENA PITANJA

Share this:

  • Facebook
  • Twitter
  • LinkedIn
 
 

RAČUN

Gde mogu da pronađem podatke za uplatu?

 
Za broj koji se nalazi na pojedinačnom ugovoru, podatke za uplatu možete dobiti na Moj Telenor aplikaciji. Ako je u pitanju zbirni ugovor, podaci za uplatu su Vam dostupni na Biznis portalu, u sekciji Račun/Pregled računa. 

VAŽNO: Da bi uplata bila blagovremeno rasknjižena, osim tekućeg računa i iznosa potrebno je da upišete ispravan poziv na broj.
 

Kako mogu da dobijem kopiju računa?

 
Kopija računa Vam je dostupna na Biznis portalu, u sekciji Račun/Pregled računa, gde imate mogućnost pregleda svih računa za 12 meseci unazad. 

Druga mogućnost je da putem Biznis portala registrujete osobu iz Vaše firme, koja će na poziv ili slanjem imejla moći da podnese zahtev za kopiju računa, bez dodatne papirologije. Ova usluga se zove Plava linija.

Možete nam uputiti i pisani zahtev na kome ćete navesti broj telefona ili ugovor za koji želite kopiju računa, mesec za koji Vam je potrebna kopija, kao i na koji način želite da Vam dostavimo račun (imejlom ili poštom). Neophodno je da zahtev bude na memorandumu i potpisan od strane odgovornog lica.
 

Kako mogu proveriti da li je rasknjižena uplata?

 
Vaše uplate na najbrži način možete proveriti putem Biznis portala, u delu Finansijska kartica.
Ukoliko još uvek ne koristite Biznis portal, predlažemo da pogledate sve detalje ove sjajne besplatne usluge koja će vam pored uvida u finansijsku karticu omogućiti i niz drugih pogodnosti. 
 

Šta u računu predstavljaju usluge drugih provajdera?

 
Premium servisi podrazumevaju usluge drugih provajdera i mogu obuhvatati usluge glasanja, BusPlus, nagradne igre, pričaonice, obaveštenja banke, testove, multimedijalne sadržaje (igrice, pozadine, melodije, animacije, aplikacije) i slično.

Uglavnom se preuzimanjem sadržaja, odnosno slanjem poruke na četvorocifreni broj, prijavljujete na servis koji će Vam periodično dostavljati SMS poruke koje se naplaćuju.

Sa servisa se možete odjaviti slanjem SMS poruke STOP, osim ukoliko nije drugačije naznačeno u porukama koje Vam stižu. Ukoliko niste sigurni koji od servisa Vam je naplaćen, uvek možete proveriti  na Biznis portalu u sekciji Specifikacija/CPA specifikacija.

Ako već niste korisnik besplatne usluge Biznis portal, više informacija kako da postanete, možete pronaći ovde. 
 

Platio sam račun, kako da uključim broj nakon iskjučenja?

 
Ukoliko ste naš korisnik duže od tri meseca i izmirili ste dugovanje sa zakašnjenjem, imate mogućnost da uključite brojeve Vaše firme bez čekanja na rasknjižavanje uplate putem Biznis portala. Druga mogućnost je da putem Biznis portala registrujete osobu iz Vaše firme, koja će na poziv moći da podnese zahtev za uključenje. Ova usluga se zove Plava linija.

Uslov je da u u tekućem mesecu niste koristili opciju odlaganja plaćanja ili uključenja, kao i da dugovanje koje imate na broju nije starije od dva poslednja izrađena računa.
 

Kako preuzeti listing?

 
Listing možete besplatno preuzeti na Biznis portalu, u sekciji Specifikacija, gde imate mogućnost pregleda kompletne specifikacije (12 prethodnih obračunskih perioda) i pojedinačne (6 prethodnih obračunskih perioda). 

Druga mogućnost je da putem Biznis portala, registrujete osobu iz Vaše firme, koja će slanjem imejla moći da podnese zahtev za listing, bez dodatne papirologije. 

Možete nam uputiti i pisani zahtev na kome ćete navesti broj za koji se izdaje listing, period za koji se izdaje, na koji način treba dostaviti listing (imejlom, faksom, poštom). U slučaju dostave na ovaj način, cena usluge je 150 dinara po kalendarskom mesecu.

VAŽNO: Ime i prezime potpisnika potrebno je da bude upisano i štampanim slovima, pored svojeručnog potpisa. Uz navedeno potrebno je da potpisnik ovog zahteva bude odgovorno lice firme.
 
 
 

PODEŠAVANJA

Kako da podesim mobilni internet/mrežu na telefonu?

 

Detaljno uputstvo za aktivaciju interneta i drugih usluga možete pronaći ovde.

Potrebno je samo da izaberete Vaš uređaj.

 

Istekla mi je ugovorna obaveza na broju, kako da otključam telefon?

 
Dovoljno je da nam pošaljete zvaničan zahtev na imejl otkljucavanje.biznis@telenor.rs. U samom zahtevu navedite pretplatnički broj uz koji je aparat kupljen, model i IMEI uređaja. U slučaju da  je Vaša adresa registrovana u okviru Plave linije, zahtev nam možete poslati i u telu imejla. 
 

Na koji način mogu da servisiram uređaj?

 

Uređaj koji zelite da servisirate, možete predati u nekoj od naših poslovnica. 


Ukoliko ste Vi direktor firme, dovoljno je da kod sebe imate bilo koji dokument za identifikaciju (lična karta, pasoš ili vozačka dozvola), garantni list (ili kopija ugovora) i pečat. Ukoliko će predaju uređaja na servis obaviti drugo lice, potrebno je da pored pomenute dokumentacije, postoji i ovlašćenje za predaju uređaja na servis sa ličnim podacima (ime, prezime, broj lične karte) potpisano od strane direktora i overeno pečatom firme.

 
 
 

USLUGE

Kako aktivirati uslugu?

 

Usluge možete aktivirati putem Biznis portala, u sekciji Usluge. 


Druga mogućnost je da putem Biznis portala registrujete osobu iz Vaše firme, koja na poziv ili slanjem imejla može da zatraži aktivaciju usluga, bez dodatne papirologije. Ta usluga se naziva Plava linija.


Možete nam uputiti i pisani zahtev na kome ćete navesti broj telefona i koju uslugu želite da aktivirate. Potrebno je da zahtev sadrži potpis odgovornog lica.

 

Kako aktivirati tarifni dodatak?

 

Tarifne dodatke možete aktivirati putem Moj Telenor aplikacije, kao i putem Biznis portala, u sekciji Usluge /Standardne/Tarifni dodaci. 


Druga mogućnost je da putem Biznis portala, registrujete osobu iz Vaše firme, koja na poziv ili slanjem imejla može da zatraži aktivaciju tarifnih dodataka, bez dodatne papirologije. Ta usluga se naziva Plava linija.


Možete nam uputiti i pisani zahtev na kome ćete navesti broj telefona i koji tarifni dodatak želite da aktivirate. Potrebno je da zahtev sadrži potpis odgovornog lica.

 

Kako kreditirati pripejd broj?

 

Za kreditiranje, potrebno je da broj koji kreditira bude na pojedinačnom ugovoru, da ima aktivnu uslugu rominga i bar jedan izrađen račun. Kreditirani iznos ne može biti veći od polovine prosečnog računa u poslednjih šest meseci. 


Postpejd korisnici mogu da kreditiraju pripejd brojeve putem Moj Telenor aplikacije ili slanjem SMS poruke sadržine: KRE (razmak) 06XXXXXXX (razmak) IZNOS na broj 9860. 


Primer:

Za kreditiranje broja 062123456 iznosom od 1000 dinara, sa postpejd broja šalje se SMS sadržine:

KRE 062123456 1000 na broj 9860.

 
 
 

ZAMENA KARTICE

Kako da zamenim SIM karticu za 4G SIM karticu?

 

Korisnici Telenor mreže mogu zameniti svoju oštećenu ili izgubljenu SIM karticu u svim Telenor prodavnicama ili putem dostave nove kartice na željenu adresu. Zamene postpejd SIM kartice za 4G SIM karticu je besplatna. Novu karticu možete besplatno preuzeti u bilo kojoj našoj poslovnici.


Ukoliko ste Vi direktor firme dovoljno je da kod sebe imate bilo koji dokument za identifikaciju (lična karta, pasoš ili vozačka dozvola) i pečat. Ukoliko će zamenu kartice obaviti druga osoba umesto direktora, potrebno je ovlašćenje za zamenu kartice sa ličnim podacima (ime, prezime, broj lične karte) potpisano od strane direktora i overeno pečatom firme.

 
 
 

PROMENA PAKETA

Na koji način mogu izvršiti promenu paketa?

 
Promenu tarifnog paketa možete izvršiti jednom u toku meseca na neki od paketa iz naše aktuelne ponude. Ukoliko imate aktivnu uslugu Plava linija, promenu paketa možete zatražiti slanjem imejla sa registrovane imejl adrese. 

Druga mogućnost je da nam uputite pisani zahtev sa podacima o broju telefona i željenom tarifnom paketu. Potrebno je da zahtev sadrži potpis odgovornog lica.
Detalje tarifnih paketa možete videti ovde.

* Ukoliko koristite kombinovani sistem naplate postpejd i pripejd, za promenu paketa je neophodno da posetite najbližu poslovnicu, sa overenim zahtevom, radi promene SIM kartice.
* Ukoliko je na broju aktivna ugovorna obaveza na osnovu kupljenog telefonskog aparata, neophodno je da novi tarifni paket ima isti ili viši rang pretplate u odnosu na postojeći. 
 
 
 

UGOVORI

Kako reaktivirati ugovor nakon deaktivacije broja?

 
Ukoliko je broj deaktiviran zbog neizmirenih dugovanja, imate mogućnost reaktivacije ugovora. Neophodno je da uplatite osnovni dug, a u slučaju da za deaktivirani broj nije istekla ugovorna obaveza, oslobađamo Vas obaveze plaćanja penala. 

Reaktivaciju možete uraditi u roku od 60 dana od raskida ugovora u nekoj od naših poslovnica.

Ako firma za koju reaktivirate ugovor, ima aktivne brojeve i Vi ste direktor firme, dovoljno je da kod sebe imate bilo koji dokument za identifikaciju (lična karta, pasoš ili vozačka dozvola) i pečat. Ukoliko će reaktivaciju obaviti neko umesto direktora, potreban je pečat firme i ovlašćenje za reaktivaciju ugovora sa ličnim podacima (ime, prezime, broj lične karte) potpisano od strane direktora i overeno pečatom firme. 

U slučaju da firma za koju reaktivirate ugovor nema aktivinih brojeva, neophodno je poneti i dokumentaciju za sklapanje ugovora.
 

Izgubio sam ugovor, kako da dođem do kopije?

 
Ukoliko imate aktivnu uslugu Plava linija, možete kopiju ugovora zatražiti pozivom sa registrovanog broja ili slanjem imejla sa registrovane imejl adrese. 

Druga mogućnost je da nam uputite pisani zahtev na kome ćete navesti broj ugovora za koji Vam je potrebna kopija. Potrebno je da zahtev sadrži potpis odgovornog lica.
 

Gde i kako mogu realizovati prenos vlasništva?

 
Prenos vlasništva možete obaviti u našoj najbližoj prodavnici. Potrebno je prisustvo i starog i novog vlasnika radi potpisivanja potrebne dokumentacije. Prilikom podnošenja zahteva, svi dospeli računi starog vlasnika bi trebali biti izmireni. U slučaju prenosa broja sa pravnog na fizičko lice, potrebno je da fizicko lice poseti našu poslovnicu.

U tom slučaju neophodno je priložiti saglasnost od strane firme da se broj ustupa fizičkom licu kao i ovlašćenje za osobu koja će prilikom prenosa zastupati firmu. Ovlašćena osoba može biti i fizičko lice na koje se prenosi broj. Ovlašćenje i saglasnost, potpisani i pečatirani od strane odgovornog lica firme mogu biti deo jednog dokumenta.

VAŽNO: U mesecu prenosa stari vlasnik broja će dobiti deo računa od 1. do datuma prenosa, a novi vlasnik od datuma prenosa do kraja meseca. Takođe, u slučaju da se brojevi firme prenose na fizička lica, bitno je napomenuti da na ime istog vlasnika nije moguće preneti više brojeva u isto vreme.
Za više informacija o potrebnoj dokumentaciji kao i o uslovima pod kojima možete realizovati prenos u slučaju da vaši brojevi imaju ugovorne obaveze, molimo Vas da pozovete naš Kontakt Centar na broj 063/9000.

 
 
 

JAVNE NABAVKE

Kontakt informacije

 

Za sve Vaše potrebe u procesu Javnih nabavki, gde je Telenor potencijalni ponuđač, koristite sledeće kontakt informacije:


imejl: javne.nabavke@telenor.rs

fax: 011 / 4403 403

telefon: 063 / 9000

 
 
 
 

Moj Telenor aplikacija

Uz Moj Telenor aplikaciju u svakom trenutku imate jednostavan pregled potrošnje kao i mogućnost aktivacije dostupnih Telenor dodataka i aktuelnih kampanja. Preuzmite najnoviju verziju aplikacije u zavisnosti od operativnog sistema vašeg telefona:

 

  •  
  •  
  •  
 
 
 

I dalje imate pitanja? Zašto nas ne kontaktirate direktno?

 

Pišite nam

Pozovite nas

 

Kolačići nam pomažu da prikažemo određene funkcionalnosti i obezbedimo najbolje korisničko iskustvo.
Ukoliko nastavite da pretražujete ovaj sajt, pristajete na korišćenje kolačića.
Pogledajte Obaveštenje o kolačićima za vise informacija

Nastavi