BIZNIS KORISNICI PODRŠKA BIZNIS PORTAL

Share this:

  • Facebook
  • Twitter
  • LinkedIn
 
 

Iskoristite sve prednosti biznis portala

Biznis portal predstavlja web portal namenjen svim poslovnim korisnicima Telenor mreže. Portal vam omogućava da sa jednog mesta imate potpuni uvid u troškove i način korišćenja svih mobilnih telefona u vašoj kompaniji.

 
prijavi se

 


ADMINISTRACIJA - definišite naloge i upravljajte njima, definišite prava i privilegije za sve svoje zaposlene na biznis portalu


RAČUN - opcija u okviru koje možete pogledati:

  • Ukupno zaduženje firme;
  • Račune po zbirnim pretplatničkim ugovorima i pojedinačnim pretplatničkim brojevima;
  • Arhiva računa - omogućava vam pregled svih računa i do 12 meseci unazad;
  • Pregled i istoriju zaduženja i uplata;


USLUGE - Jednostavna aktivacija svih Telenor usluga za biznis korisnike, kao i niz dodatnih usluga koje omogućavaju brzu i efikasnu komunikaciju, kako unutar kompanije tako i van nje.


SPECIFIKACIJA - Uvid u detaljnu listu govornih poziva, GPRS konekcija, SMS i MMS poruka iniciranih sa bilo kog od pretplatničkih brojeva kompanije u toku jednog obračunskog perioda.


 

Kako da postanem korisnik biznis portala?

 

Da bi Vaša kompanija postala korisnik potrebno je da nam pošaljete popunjen obrazac Zahteva za aktivaciju Biznis Portala putem email-a biznis.korisnici@telenor.rs ili FAX-a 063/9002. Potrebno je da zahtev sadrži potpis odgovornog lica.


Ovde možete preuzeti Zahtev za aktivaciju i Opšte uslove korišćenja.


Ovlašćeni Administrator, naveden u Zahtevu za aktivaciju Biznis Portala, dobiće na email adresu koja je navedena u Zahtevu, link za aktivaciju Biznis Portala.

Pošto aktivira link, Administrator portala dobiće od Telenora SMS sa sigurnosnim kodom, koji je potreban za uspešnu aktivaciju Biznis Portala. Sigurnosni kôd biće dostavljen na broj mobilnog telefona koji je naveden u zahtevu.

Na registracionoj stranici Biznis Portala Administrator portala u odgovarajuća polja unosi sigurnosni kôd iz SMS-a i lozinku. Nakon potvrde lozinke, Administrator je aktivirao portal.


Email za aktivaciju i sigurnosni kod iz SMS-a važe 48 sati. Ukoliko Administrator portala ne iskoristi dobijeni kôd u datom roku, potrebno je da pozove Biznis Kontakt Centar Telenora (063/9000) radi ponovne aktivacije.


Aktivacija usluge Biznis portal je besplatna.

 

Sertifikat

 

Portalu se pristupa unosom korisničkog imena i lozinke. Jedna kompanija može otvoriti više naloga za pristup portalu, tj. svaki zaposleni može kreirati svoje posebno korisničko ime i lozinku. Pri tome se za svaki korisnički nalog mogu definisati različita prava pristupa opcijama i uslugama u okviru portala.


Pristup portalu je sertifikovan od strane Thawte-a

https://www.thawte.com/


Provera sertifikata se može uraditi na adresi:

https://sealinfo.thawte.com/thawtesplash?form_file=fdf/thawtesplash.fdf&dn=WWW.TELENOR.RS&lang=en

 
 
 

Plava linija

 
 

Brzo i jednostavno, putem Biznis Portala, registrujte osobu iz Vaše firme koja će na poziv ili putem mejla moći da podnese zahteve za određene promene na brojevima, bez dodatne papirologije.

Putem Portala Administrator može da definiše do tri osobe koje tokom razgovora za agentima Biznis Kontakt Centra imaju mogućnost da traže realizaciju zahteva, bez podnošenja dodatnih pisanih zahteva.

Registracija kao i izmene registrovanih osoba i njihovih podataka, vrši se u realnom vremenu od strane Administratora.

 
Preuzmite uputstvo za aktivaciju Plave linije
 

Vrste zahteva koje registrovane osobe mogu podneti usmeno ili putem mejla:

  • Provera trenutnog zaduženja
  • Aktivacija/deaktivacija dodatnih usluga
  • Aktivacija/deaktivacija tarifnih dodataka
  • Suspenzija ukradene/izgubljene kartice
  • Slanje konfiguracionih poruka za podešavanje aparata za GPRS i MMS usluge
  • Aktivacija SMS izveštaja o propuštenim pozivima
  • Suspenzija na lični zahtev
  • Poručivanje kopije računa
  • Promena adrese za dostavu računa
  • Aktivacija/deaktivacija VPN funkcionalnosti
  • Zamena pretplatničkog broja
  • Promena tarifnog paketa (samo putem registrovanog mejla)
  • Vanredna specifikacija (samo putem registrovanog mejla)
  • Informacije o IMEI broju kupljenog uređaja
  • Slanje kopije ugovora na email
  • Informacije o aktivnim servisima
  • Informacije o kupljenim uređajima
  • Informacije o ugovornoj obavezi
  • Kod za otključavanje aparata
  • Aktivacija detaljnog računa
 
 

Kolačići nam pomažu da prikažemo određene funkcionalnosti i obezbedimo najbolje korisničko iskustvo.
Ukoliko nastavite da pretražujete ovaj sajt, pristajete na korišćenje kolačića.
Pogledajte Obaveštenje o kolačićima za vise informacija

Nastavi