Podrška

Share this:

Menu
BIZNIS KORISNICI PODRŠKA

Share this:

 

Često postavljana pitanja

Kako mogu dobiti kopiju računa?

Platio sam račun sa zakašnjenjem, kako da izbegnem isključenje broja?

Platio sam račun, kako da uključim broj nakon isključenja?

Kako mogu proveriti da li je rasknjižena uplata?

Na koji način mogu izvršiti promenu paketa?

Gde i kako mogu realizovati prenos vlasništva?

Na koji način mogu izvršiti zamenu kartice?

Šta u računu predstavljaju usluge drugih provajdera?

Na koji nacin mogu da servisiram uređaj?

 

Javne nabavke

 
 

Moj uređaj

 
 

Moj Telenor

 

Moj Telenor aplikacija

Uz Moj Telenor aplikaciju u svakom trenutku imate uvid u potrošnju kao i jednostavan pregled računa i mogućnost aktivacije dostupnih Telenor dodataka i aktuelnih kampanja.

 

Sadržaj aplikacije


  • PREGLED   - stanje računa, podaci za uplatu, uvid u preostali saobraćaj, aktivne usluge.
  • RAČUN   - grafički prikaz šest mesečnih računa unazad i pregled mesečne potrošnje.
  • USLUGE  - pregled, aktivacija i deaktivacija svih Telenor usluga.
  • DETALJI KORISNIKA   - detalji broja i pretplate, adresa za dostavu računa i PUK kodovi.
  • PRODAVNICE  - spisak pet najbližih Telenor prodavnica na mapi, kao i lista svih Telenor prodavnica u Srbiji
  • PODEŠAVANJA   - laka kontrola aplikacije 
 

Preuzmite najnoviju verziju aplikacije u zavisnosti od operativnog sistema vašeg telefona:

  •  
  •  
 
 

Biznis portal

 

Iskoristite sve prednosti biznis portala


ADMINISTRACIJA - definišite naloge i upravljajte njima, definišite prava i privilegije za sve svoje zaposlene na biznis portalu


RAČUN - opcija u okviru koje možete pogledati:


• Ukupno zaduženje firme;

• Račune po zbirnim pretplatničkim ugovorima i pojedinačnim pretplatničkim brojevima;

• Arhiva računa - omogućava vam pregled svih računa i do 12 meseci unazad;

• Pregled i istoriju zaduženja i uplata;


USLUGE - Biznis Portal omogućava jednostavnu aktivaciju svih Telenor usluga za biznis korisnike, kao i niz dodatnih usluga koje omogućavaju brzu i efikasnu komunikaciju, kako unutar kompanije tako i van nje.


SPECIFIKACIJA - imajte uvid u detaljnu listu govornih poziva, GPRS konekcija, SMS i MMS poruka iniciranih sa bilo kog od pretplatničkih brojeva kompanije u toku jednog obračunskog perioda.


 
 

Kako da postanem korisnik biznis portala?

Sertifikat

 
 
 

I dalje imate pitanja? Zašto nas ne kontaktirate direktno?

 
 
 

Telenor lokacije

Pronađi najbliže telenor lokacije!

napredna pretraga