Prenesi svoj broj u Telenor

Tvoj stari broj, sada u Telenor mreži!
 
Od 1. jula 2011. godine možeš da postaneš Telenor korisnik, a da zadržiš svoj stari broj telefona. Bilo da si bio pripejd ili postpejd korisnik, prenosom svog broja u Telenor mrežu možeš da odabereš koju god uslugu želiš. Dovoljno je da posetiš Telenor prodavnicu i započneš proces prenošenja broja u nekoliko jednostavnih koraka.
 
Za početak proveri da li ispunjavaš osnovne uslove za prenos broja
  • Postupak prenosa broja možeš pokrenuti ukoliko nisi ugovornom obavezom vezan za prethodnog operatera
  • Ukoliko si postpejd korisnik, važno je da izmiriš sve obaveze prema starom operateru. Ponesi u Telenor prodavnicu poslednji dospeli plaćeni račun, kako bi mogao započeti proces prenošenja broja.
  • Ako si pripejd korisnik, važno je da se registruješ. To možeš da uradiš i u Telenor prodavnici prilikom podnošenja zahteva, uz važeći lični dokument, SIM karticu i PUK1 broj.
    Proveri kod svog starog operatera da li je broj već registrovan na ime druge osobe. Ako jeste, preregistruj ga na svoje ime, pre podnošenja zahteva.
  • Važno je da broj koji želiš da preneseš u Telenor mrežu već nije u postupku prenosa.
  • Možeš uspešno preneti svoj broj u Telenor, posle bar 90 dana provedenih u staroj mreži.
  • Ako imaš manje od 18 godina, zahtev za prenošenje broja može podneti tvoj roditelj ili staratelj.
  • Ukoliko ispunjavaš sve navedene uslove, tvoj zahtev će biti prihvaćen.
 
Ukoliko ispunjavaš prethodne uslove dođi u Telenor prodavnicu
  1. Telenor prodavci će ti pomoći da pravilno popuniš zahtev za prenošenje, kako biste se zajedno uverili da su svi uslovi za prenos broja ispunjeni.
  2. Zatim ćeš dobiti novu Telenor SIM karticu sa svojim starim brojem.
  3. U roku od tri radna dana poslaćemo ti SMS obaveštenje o tome da li je tvoj zahtev prihvaćen i datum kada će tvoja Telenor SIM kartica postati aktivna. Do tada možeš da koristiš svoju staru karticu na uobičajen način. Aktivacijom nove kartice, stara prestaje da funkcioniše i možeš odmah da jednostavno nastaviš komunikaciju sa svog starog broja, u novoj mreži!
  4. Ukoliko si prilikom potpisivanja ugovora odabrao i telefon, poslaćemo ga na tvoju adresu zajedno sa aneksom ugovora.
  5. Ukoliko odlučiš da prilikom prelaska u Telenor mrežu – ne uzmeš telefon odmah, to možeš učiniti i kasnije, kad god poželiš.
 
Za sve što te zanima, možeš da pozoveš Telenor Kontakt centar na broj 063 9000.
 
Odaberi Telenor mrežu, zadrži svoj stari broj i uživaj u sjajnom iskustvu komunikacije!
 
  • Napomena
  • Usluga prenošenja broja je zakonska obaveza svih mobilnih operatera. Republička agencija za telekomunikacije propisuje proces podnošenja zahteva i Telenor nema uticaja na rokove odobravanja i prenosa.
     
    Ne obezbeđuje se naknada za preostali iznos pripejd kredita i neiskorišćeni saobraćaj u prethodnoj mreži.
    Dodatne usluge koje su aktivirane kod prethodnog operatera se ne mogu preneti.
     
     
    Sav saobraćaj koji je obavljen sa stare kartice, do trenutka aktivacije nove se plaća prethodnom operateru. Korisnik je dužan da izmiri sve obaveze plaćanja usluga koje je koristio do trenutka prenosa broja iz jedne mreže u drugu. U suprotnom je kompanija Telenor dužna da pokrene suspenziju broja na trideset dana, kao i isključenje, ukoliko obaveze ne budu izmirene u navedenom roku.