PlatiMo

PLAĆAJTE LAKO I SIGURNO VAŠIM MOBILNIM TELEFONOM uz PlatiMo!
 
U želji da uvek idete u korak sa najnovijim tehnološkim dostignućima, Telenor vam predstavlja novu uslugu PlatiMo, revolucionarni sistem elektronskog plaćanja koji će vam omogućiti da na jednostavan način kupujete i plaćate putem svog mobilnog telefona.
 
 
ŠTA SVE MOŽETE UZ PlatiMo ?
 

Aktivacijom PlatiMo servisa dobijate novu SIM karticu sa starim brojem i kvalifikovanim digitalnim sertifikatom. Jednostavnim pritiskom na samo jedno dugme moći ćete da:
  • plaćate svoj Telenor telefonski račun
  • izbegnete redove i gužvu na platnim mestima
  • budete opušteni jer ste brzo i bezbedno platili račun
  • dopunite bilo koji pripejd broj u Telenor mreži 
  • prebacujete novac sa svog računa na račun drugog korisnika koji ima aktiviranu ovu uslugu
  • plaćate i sve ostale mesečne finansijske obaveze (uz prethodni dogovor sa svojom bankom)
 
Mesečno održavanje usluge iznosi 60,00 dinara, uz naknadu od 8,40 dinara po svakoj uspešno obavljenoj transakciji sa vašeg telefonskog računa.

Naknada za transakcije između računa dva pravna lica iznosi 18,00 dinara po svakoj transakciji koja se naplaćuje sa telefonskog računa uplatioca.
Sve cene prikazane su sa uračunatim PDV-om.

 

Uslovi korišćenja usluge PlatiMo

  • Prodajna mesta
  • Uputstvo
  • Aktivacija
  • Plaćanje
  • PlatiMo usluge
  • PlatiMo prodajna mesta:

     

  •  
  • Ukoliko ste Telenor postpejd korisnik, nakon samo par jednostavnih instalacionih koraka, pretvorićete svoj mobilni telefon u pravi digitalni novčanik.
     
    Aktivacija PlatiMo servisa vrši se na sledeći način:
    1. Uz ličnu kartu, svi postpejd Telenor korisnici mogu u našoj poslovnici dobiti novu SIM karticu zajedno sa sPIN i sPUK kodom i kvalifikovanim digitalnim sertifikatom potrebnim za dalju sigurnu identifikaciju.


       
    2. Kada aktivirate novu SIM karticu u svom telefonu, u Telenor SIM meniju pronađite i izaberite opciju Izdaj mSertifikat.


       
    3. Unesite svoj sPIN kod, a nakon toga sistem će tražiti da ga promenite radi veće sigurnosti.
       

       
    4. Kada potvrdite novi sPIN kod, sistem će vam dodeliti jedinstveni digitalni sertifikat koji će vam nadalje služiti kao zaštićena elektronska identifikacija.

     
     
    Ovim ste uspešno aktivirali Telenor PlatiMo servis.
     
    Posle aktivacije, dovoljno je da se samo sa ličnom kartom javite u svoju matičnu banku, gde će mSertifikat povezati sa vašim tekućim računom. Banke koje za sada podržavaju usluge PlatiMo servisa su:
     
     
     
    PlatiMo servis dostupan je samo državljanima Republike Srbije.
    1. Pošto izaberete vrstu transakcije ili usluge koju želite da aktivirate, dobićete elektronsku fakturu na svom mobilnom telefonu sa detaljnim informacijama o ukupnom iznosu, bankovnom računu itd. 
    2. Potvrdite transakciju.
    3. Unesite sPIN kod.
     
    Posle unošenja sPin koda, transakcija će biti digitalno verifikovana na vašoj SIM kartici i zaštićenim kanalom poslata vašoj banci.
     
    Nakon toga, od banke ćete dobiti SMS sa statusom transakcije i informacijom da li je plaćanje bilo uspešno ili je odbijeno. Sve transakcije lako ćete proveriti u redovnom izvod sa računa u banci.
     
    NAPOMENA:
    Prilikom korišćenje PlatiMo usluge u zavisnosti od transakcije koja se obavlja, dolazi do razmene SMS poruka (od 2 do 4 poruke) koje su u nacionalnom saobraćaju besplatne. Naplaćuje se jedino poruka kojom se potvrđuje plaćanje i to u slučaju kada je plaćanje uspešno. U romingu se odlazne poruke tarifiraju u zavisnosti od zone iz koje se šalju.
  • RAČUNI NA ČEKANJU
    Uz pomoć ove opcije možete na najlakši i najsigurniji mogući način da plaćate svoje Telenor postpejd mesečne račune.
    Izaberite opciju Računi na čekanju ( Telenor SIM Meni -> Platimo -> Računi na čekanju) i dobićete listu neizmirenih računa.
    Izaberite željeni račun i unesite sPIN kod.
    Svakog meseca Telenor će poslati SMS obaveštenje sa specifikacijom računa koji treba da platite.
     
    POŠALJI UPLATU
    Uz pomoć ove opcije korisnik PlatiMo servisa može da pošalje novac drugom korisniku ove usluge na njegov bankovni račun.
    U okviru SIM menija izaberite opciju Pošalji uplatu ( Telenor SIM Meni -> Platimo -> Pošalji uplatu) i unesite broj telefona korisnika kome želite da uplatite novac.
    Unesite iznos koji želite da uplatite.
    Potvrdite transakciju unošenjem sPIN koda.
    Obaveštenje o statusu transakcije dobićete putem SMS-a.
     
    ZATRAŽI UPLATU
    Pomoću opcije Zatraži uplatu ( Telenor SIM Meni -> Platimo -> Zatraži uplatu) mogu se vršiti transakcije između pravnih lica.
     
    DOPUNI PRIPEJD
    Uz pomoć opcije Dopuni pripejd možete lako da dopunite svoj ili bilo koji drugi pripejd račun.
    U okviru SIM menija izaberite opciju Dopuni pripejd ( Telenor SIM Meni -> Platimo -> Dopuni pripejd) i unesite broj pripejd telefona koji želite da dopunite.
    Unesite iznos kojim želite da dopunite pripejd račun (iznos ne sme biti manji od 300 i ne viši od 5.000 dinara).
    Potvrdite transakciju unošenjem sPIN koda.
    Obaveštenje o statusu transakcije dobićete putem SMS-a.
     
    KUPOVINA NA TELENOR VEB SAJTU
    Uz pomoć ove opcije moći ćete da plaćate i kupujete usluge i robu na Telenorovom veb sajtu.
    Dovoljno je da izaberete željenu uslugu i unesete svoj broj telefona u formatu 06xxxxxxxx.
    Dobićete elektronsku fakturu sa konačnim iznosom narudžbine.
    Potvrdite transakciju unošenjem sPIN koda.
    Putem SMS-a dobićete obaveštenje o statusu transakcije.
     
    OSVEŽI LISTU RAČUNA
    Ova opcija se aktivira samo u slučaju kada želite da registrujete i vežete više od jednog tekućeg računa za PlatiMo servis.
    Dovoljno je da izaberete opciju Osveži listu računa ( Telenor SIM Meni -> Platimo -> Osveži listu računa) i spisak bankovnih računa biće ažuriran.
     
    ONEMOGUĆI PLATIMO
    Ukoliko želite da deaktivirate PlatiMo servis i ukinete vezu svoje matične banke sa kvalifikovanim digitalnim sertifikatom na svojoj SIM kartici, dovoljno je da izaberete opciju Onemogući PlatiMo.
    Za slučaj da nakon deaktivacije želite ponovo da koristite PlatiMo servis, morate ponovo otići u svoju matičnu banku i povezati račune sa svojom SIM karticom.