Capture

Tvoje uspomene su
UVEK NA SIGURNOM

 

  • • Bezbedno čuvaj uspomene na zaštićenom onlajn serveru
  • • Pristupi svojim fotografijama u svakom trenutku sa bilo kog uređaja
  • Oslobodi memoriju telefona za druge potrebe.
  • Besplatno koristi internet saobraćaj namenjen samo za Capture aplikaciju.

U slučaju da izgubiš, oštetiš ili promeniš telefon ili tablet uređaj, tvoje fotografije i video snimci biće na sigurnom.
Možeš im jednostavno pristupiti sa mobilnih uređaja ili sa računara putem svog jedinstvenog naloga. 

 

Preuzmi i besplatno koristi aplikaciju do kraja 2017.

 

  • Kako aktivirati Capture...
  • Karakteristike i prednosti
  • Aktivacija
  • Uslovi korišćenja
  •  

    Interaktivno uputstvo   Video uputstvo
         
     
         
    www.capture.rs   Pogledaj ostala video uputstva

     

       

     

    • Capture je vrlo jednostavan za korišćenje. Dovoljno je da preuzmeš aplikaciju  na pametni uređaj i napraviš korisnički nalog. Tom prilikom možeš podesiti opciju za automatsko postavljanje slika i video zapisa. Ova opcija se podešava u samoj aplikaciji, tako da imaš potpunu kontrolu nad korišćenjem iste. Telenor ti daje dovoljno internet saobraćaja da možeš bezbrižno da koristiš servis.
       
    • Jedinstven servis i ponuda na tržištu sa dovoljnom količinom prostora (25, 50, 100GB) i za najzahtevnije korisnike, kao i besplatnim internet saobraćajem za korišćenje aplikacije, bez naknade do kraja 2017. Svi pripejd korisnici dobijaju 25GB prostora za podatke i 2 GB besplatnog internet saobraćaja namenjenog isključivo za Capture.
       
    • Capture ti pruža mogućnost da sačuvaš drage uspomene i da ih kasnije vidiš na bilo kom uređaju. Ovaj servis možeš koristiti i putem računara, i odatle pristupiš fotografijama koje se nalaze na drugim pametnim uređajima.
       
    • U slučaju kvara, gubitka ili promene mobilnog uređaja ili tableta, ne moraš ručno da prebacuješ fotografije i video snimke – Capture će to učiniti za tebe.
       
    • Sigurnost informacija: Enkripcija podataka se radi na telefonu, na cloud prostoru i serveru, što znači da je mogućnost za narušavanje tvoje privatnosti svedena na miminum.
       
    • Uz Capture imaš dodatnu memoriju za čuvanje bitnih uspomena. Telefoni imaju ograničen prostor za skladištenje i često se dešava da moraš da obrišeš "starije" uspomene radi kreiranja novih. Na ovaj način možeš bezbedno da skladištiš fotografije i snimke na Capture, a memoriju telefona iskoristi za druge potrebe.
       
    • Putem mobilnog uređaja se mogu postavljati slike i video zapisi, dok se preko računara mogu postaviti bilo koji drugi fajlovi (word, excel, ppt, mp3, wav itd....);
       
    •  U slučaju brisanja fajlova sa Capture naloga, oni će biti sačuvani 30 dana na serveru. Ukoliko se predomisliš u vezi brisanja, postoji mogućnost da vratiš te fajlove, ali isključivo putem web aplikacije.
       
    • Za razliku od servisa kao što su Dropbox ili Google Drive koji nude samo internet prostor, Capture servis ti nudi i internet saobraćaj za prenos podataka sa i na cloud prostor.

     

    Mobilna aplikacija Capture je dostupna za Android operativni sistem (verzija 4.0 ili novija) i iOS operativni sistem (verzija 7.0 ili novija).

     

     

     

     

     

  • Capture servis možeš aktivitati:

     

     

     

    Sva fizička lica (pripejd i postpejd) dobijaju Capture bez naknade od 1.12.2015. do 31.12.2017.

    Ukoliko si korisnik Play+ paketa i imaš aktiviran Capture u slotu, servis biti izmešten iz slota i biće ti dostupan u okviru tvog tarifnog paketa. To znači da možeš da aktiviraš još jedan dodatni servis u okviru oslobođenog slota.

     

    Promocija je dostupna na svim aktuelnim i starim tarifnim paketima, uključujući i internet tarifne pakete. U zavisnosti od paketa, dobijaš od 25GB do 100GB prostora za čuvanje fotografija i od 2GB do 10GB internet saobraćaja za prenos podataka za ovu uslugu. Svi pripejd korisnici dobijaju 25GB prostora za podatke i 2 GB besplatnog internet saobraćaja namenjenog isključivo za Capture.


    Pogledaj koliko GB dobijaš u svom paketu.

     


     

    Najčešća pitanja korisnika

     

    Kako se čuvaju moja dokumenta?

    Vaši podaci su dostupni samo vama. Svi podaci su šifrovani naprednim standardima šifrovanja (256-bitni Advance Encryption Standard). Šifrovanje se radi na nekoliko servera koji se nalaze u Telenor Digital centru za čuvanje podataka u Norveškoj.

     

    Ukoliko obrišem neki dokument iz aplikacije preko telefona, da li će biti obrisan i kada pristupim mom nalogu preko računara ili drugog uređaja?

    Da, kada obrišete neku fotografiju sa Capture aplikacije ona će biti obrisana i sa svih drugih uređaja koji su povezani na vašem nalogu. Ukoliko se predomislite oko brisanja, postoji mogućnost da vratite taj dokument, ali isključivo preko web aplikacije. 

    Da povratite obrisane fajlove potrebno je da uradite sledeće:

    • Otvorite Capture web portal i kliknite na meni u gornjem desnom uglu
    • Odaberi opciju "Smeće" i označite dokumenta koja želite da povratite, a zatim klikni na opciju "Vrati dokumenta"

    Capture aplikacija čuva dokumenta u „Kanti“ 30 dana nakon brisanja.

     

    Da li je Capture aplikacija dostupna za Symbian ili Windows phone OS?

    Ne jer je namnjena smart telefonima. Symbian OS nema podršku za ovo, a za Windows phone je aplikacija u fazi razvoja. Kada aplikacija bude dostupna na WP, obavestićemo korisnike na prigodan način.

     

    Kada obrišem Capture aplikaciju sa uređaja, pojavljuje mi se pitanje da li želim da obrišem lokalna dokumenta. Da li to znači brisanje dokumenata sa Capture naloga ili sa telefona?

    Ne, ta dokumenta će biti uklonjena jedino sa uređaja. Sva dokumenta sa Capture naloga su bezbedno sačuvana na Capture serverima i mogu ponovo da se preuzmu ponovnim instaliranjem Capture aplikacije.

     

    Da li mogu povratiti podatke koje sam obrisao sa Capture naloga?

    Kada je dokument obrisan, znači da je premešten u „Kantu“, kojoj možete pristupiti preko web aplikacije. Capture aplikacija čuva dokumenta u „Kanti“ 30 dana nakon brisanja ili dok „Kantu“ ne isprazni korisnik ručno. Nakon ovog roka, fajlovi će biće zauvek obrisani.

     

     

  •  

    Napomena:

    Ukoliko se desi da potrošiš sav internet saobraćaj koji je dodeljen za korišćenje Capture servis, možeš da nastaviš da koristiš aplikaciju uz internet saobraćaj iz svog tarifnog paketa.

     

    Ako iskoristiš sav prostor koji ti je dodeljen za čuvanje fotografija, možeš da dokupiš koliko ti je potrebno unutar same aplikacije.

    Internet saobraćaj koji je dodeljen za korišćenje servisa važi samo u Telenor mreži. Saobraćaj ostvaren prilikom korišćenja iz rominga naplaćuje se kao i bilo koji drugi internet saobraćaj ostvaren u romingu.

     

    Telenor ne odgovara i ne utiče na promene na aplikaciji za pružanje usluge Capture, novim funkcionalnostima i sl. U slučaju promena uslova pružanja usluge Capture, o tome će biti objavljeno obaveštenje u skladu sa Opštim uslovima. Tokom trajanja promotivnog perioda možeš neograničen broj puta da aktiviraš i deaktiviraš uslugu i koristiš je po promotivnim uslovima. Ukoliko deaktiviraš servis, tvoj nalog za Capture aplikaciju se ne gasi tako da ćeš i dalje imati vremenski neograničen pristup svojim fotografijama, ali nećeš imati mogućnost da postavljaš nove. Pored toga, nećeš više imati besplatan internet saobraćaj za korišćenje aplikacije.