Korisnički servis

Korisnički servis
 
     
Kontakt centar

Imaš pitanje, predlog ili jednostavno želiš da sa nama podeliš utiske o uslugama?  
Dodaj nas na Facebook-u i zaprati na Twitter-u. 
Sve sugestije i pitanja možeš nam proslediti putem mejla  servis@telenor.rsKontakt centar ti je uvek na raspolaganju na broju 063/9000.
Očekujemo tvoju poruku, DM, mejl, poziv, tu smo 24 časa dnevno, 7 dana u nedelji.

 

Imaš pitanje, predlog ili jednostavno

želiš da sa nama podeliš utiske

o uslugama?  


      

  •  
 

 

  • Kako možete poslati prigovor?
  •  

    Prigovor nam možeš uputiti usmenim putem ili pisanim dopisom koji ćeš svojeručno potpisati.

    Dopis treba da sadrži tvoj broj telelefona ili broj pretplatničkog ugovora na koji se prigovor odnosi, kao i naznačenu adresu prebivališta na koju ti možemo proslediti pisani odgovor. 

     

     Prigovor možete dostaviti na sledeće načine:
    • faksom na broj 063/9001;
    • elektronskim putem na mejl adresu reklamacije@telenor.rs
    • poštom na adresu Omladinskih brigada 90, 11070 Novi Beograd; 
    • ličnim dolaskom u najbližu Telenor prodavnicu;
    • Pozivom kontakt centra na broj 063/9000.

    Na osnovu uložene reklamacije, dodelićemo ti potvrdu, odnosno, delovodni broj u elektronskoj ili pisanoj formi, a  koji će biti zaveden u evidenciji primljenih reklamacija Telenora. Rok za obradu je 8 dana od dana prijema reklamacije. Odgovor na uloženu reklamaciju dobićeš putem SMS poruke, elektronskom poštom ili na poštansku adresu.

     
     
    Saveti
    Odgovore na najčešće reklamacije pronađite u okviru odgovarajuće kategorije menija. Pročitajte savete.