Korisnički servis

Odgovor na sva vaša pitanja u vezi sa Telenorovim uslugama možete dobiti pozivom na broj 063/9000. Za sve naše korisnike na usluzi je Telenor Kontakt Centar poslednje generacije. Služba za brigu o privatnim korisnicima, sa svojim timom dobro obučenih i iskusnih mladih ljudi, omogučiće Vam da brzo i jednostavno dobijete svaku informaciju 24 časa dnevno, 7 dana u nedelji.
 
Pored Kontakt centra na broju 063/9000, privatnim korisnicima su na raspolaganju fax 063/9001 i email servis@telenor.rs preko kojih nam možete dostaviti vaša pitanja, sugestije i zahteve.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

  • Knjiga utisaka
  • Želimo da čujemo vaše utiske, primedbe i predloge za poboljšanje. Vaše sugestije će nam pomoći da vidimo sta radimo dobro, a šta bismo mogli da popravimo.
     
    Popunjavanjem ove kratke ankete doprinećete unapređenju naše kompanije, na vaše i naše zadovoljstvo.