Korisnički servis

Odgovor na sva vaša pitanja u vezi sa Telenorovim uslugama možete dobiti pozivom na broj 063/9000. Za sve naše korisnike na usluzi je Telenor Kontakt Centar poslednje generacije. Služba za brigu o privatnim korisnicima, sa svojim timom dobro obučenih i iskusnih mladih ljudi, dostupna vam je 24 časa dnevno, 7 dana u nedelji.
 

Na našem sajtu, u delu Uradi sam, nalaze se odgovori na najčešće postavljana pitanja korisnika. Proverite da li smo odgovorili na Vaše pitanje. Pored Kontakt Centra, možete nam se obratiti i putem društvenih mreža, Facebook-a i Twitter-a, privatnim korisnicima su na raspolaganju fax 063/9001 i email servis@telenor.rs preko kojih nam možete dostaviti pitanja i sugestije.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

  • Knjiga utisaka
  • Želimo da čujemo vaše utiske, primedbe i predloge za poboljšanje. Vaše sugestije će nam pomoći da vidimo sta radimo dobro, a šta bismo mogli da popravimo.
     
    Popunjavanjem ove kratke ankete doprinećete unapređenju naše kompanije, na vaše i naše zadovoljstvo.