Provera stanja na računu

Stanje na vašem postpejd ili pripejd Telenor internet računu možete proveriti na sledeće načine.

  • putem Moj Telenor portala
  • putem Moj Telenor aplikacije
  • pozivanjem Korisničkog centra na 063 9000
  • slanjem besplatne SMS poruke sa sadržajem „STA“ na broj 9000 (poruku možeš poslati i putem SMS aplikacije u okviru Telenor Internet modema),
  • Portal Moj Telenor
  • Aplikacija Moj Telenor
  • SMS
  • Stanje svog Telenor Internet pripejd i postpejd računa možeš pratiti i putem portala Moj Telenor.

     

     

     

     

  • Proveru stanja svog Telenor internet računa možeš vršiti i putem Moj Telenor android Aplikacije.

     

     

  • Slanjem SMS poruke sa sadržajem STA na broj 9000.

     

    SMS poruku možeš poslati koristeći modemsku aplikaciju – preko Telenor internet modema.

    Slanjem ovog SMS-a dobijaš povratni SMS sa informacijom o preostalom broju nepotrošenih MB na svom tarifnom paketu i informaciju o trenutnom zaduženju bez pretplate, promocija i PDV-a.

     

    Ova poruka je besplatna.

     

    Napomene

    • Preporučujemo da se provera trenutnog stanja putem SMS-a vrši nakon završene veze (konekcije) sa Internetom, da bi korisnik imao uvid u preostali broj besplatnih megabajta (MB) i trenutno zaduženje. Navedeni podaci ažuriraju se nekoliko puta dnevno, a najkasnije u roku od 24 sata.
    • Provera stanja na računu u romingu naplaćuje se po važećem cenovniku rominga.